Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Scum schreef:Ik denk niet dat je een officiele dressuurcoupon nodig hebt, want je kunt er ook geen winstpunten halen. Maar het zal toch wel in het vraagprogramma staan. Het lijkt me wel slim om van tevoren een paar crosshindernisjes te oefenen. Al zit er niet zoveel verschil tussen het springen over een hindernis en het springen over een boomstammetje.
Wij zijn eruit. Bitwise mag de tripalon rijden met Ienie. Ik hoop dat ik hem dan volgend jaar met Online kan rijden.
Shoeve schreef:elise01 schreef:k denk B cat E
dus jij moet 90cm?
als ik in de E-groen start moet ik maar 60cm, vind ik zelf eigenlijk heel erg laag, maar als ik dus in de E klasse B start, moet ik dan ook coupons inleveren?
Shoeve schreef:weet een van jullie of er ook een wal in zit en op en afsprongen?
want die vind ik wel heel erg eng denk ik
pietpiraat schreef:als ik het goed heb gelezen mag je ook een klasse hoger starten dan dat je normaal start op offieciele sgw's ?
Serendipity1 schreef:Waar woon je, Shoeve? Het in ov. zijn er best veel hoor, maar je weet het niet altijd
Royaltjuh schreef:Lijkt me echt supergaaf om mee te doen, mn paard vind dat soort dingen echt te gek (zie foto's uit onderschrift). Maar ik weet nog niet zeker of ik meedoe, tis wel ver voor ons... En ergens vind ik het ook wel zo gezellig om met zn 2en te rijden, dus moet ff zien of ik iemand mee krijg. Want MOET je lid zijn van een club?
elise01 schreef:nog srry:$:$,, maar nu even in het nederlands (zal ik in vervolg doen hoor:P)voorgaande jaren moest je wel een coupon maar toen telde het nog voor winspunten nu niet:( en toen moest je ook je eigen drs klasee ,, mjah.. volges mij is B cros geen 90 hoor gewone cros mag max 70-80 dus ik denk zoiets.