[SGW] [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

viefdepief

Re: slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 15:13

Mmm.. vraag me toch af of het nou wel remmington was
Whahaha weet het niet meer blont!

omax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 15:14

Het is idd erg warm!!binnen is het wel ff koeler als buiten haha!

Zelf heb k geen idee wat die Remmington voor paard is.
Weet alleen dat z'n moeder bij de Zonnehoeve drachtig gekocht is toen.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 16:34

viefdepief schreef:
@ Karin: Jeetje balen dat het toch nog zo ernstig was! Hoop dat dat je knollie nog een beetje van zijn vakantie kan genieten..

Tja, ernstig... Standaard blessuretijd voor een peesblessure inclusief de 'revalidatie', dan kom je toch gauw uit op 10-12 weken. Bij verstappen of aantikken zonder schade aan de pees ben je vaak met 3-5 weken weer aan het werk. Er is nu nog geen 10% van de vezels beschadigd, maar ondanks dat moet het wel zorgvuldig herstellen.

chantal_cs schreef:
Ellen Door... heeft zij niet altijd ene hond bij zich? En heeft ze een gele auto?

Geen idee of ze een hond meeneemt, ze heeft iig kort blond haar en een rooie bus.

Idd, een raar seizoen voor een aantal mensen uit dit topic...

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 16:56

Ik had Sambal gisteren met rijden z'n springschoenen (van New) omgedaan, heb ze voor het crossen maar behalve passen en een keer rijden heb ik ze nog niet echt om gehad, maar omdat de bak gisteren zo'n blubberzooitje was ging ik ze maar eens in de blubber testen

Testuitslag: Ze bleven keurig zitten en zoals afgesproken waren ze ook heel gemakkelijk schoon te maken..
Sam is trouwens ook officieel voor gek verklaard, hij vond zijn nieuwe schoenen zo raar dat hij heel panisch zijn ACHTER-benen hoog op ging tillen

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 16:57

Laat me raden: de springschoenen zaten om zijn VOORhoeven?

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 17:12

Uhu

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 17:19

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 17:51

Ik ben vandaag op concours geweest met Otje

Het eerste parcours stond flink op maat en ook redelijk technisch. Heel fijn gereden. In de wending naar de halve gebroken lijn oxer-oxer op een verre 5 binnendoor of rustige 6 buitenom gleed hij een beetje weg, waardoor we ontzettend krom bij de eerste oxer kwamen, maar ik hoorde Marco vanuit Barsingerhorn rijden gillen en dat deed ik dus maar en toen kwamen we er wonderlijk genoeg nog over ook. Tweede oxer van het lijntje zelfde verhaal een beetje, kwam wat te dicht omdat ik door die rare sprong geen logica meer in de lijn had.
Daarna meteen de driesprong in, maar toen had ik mijn ritme alweer gevonden. Verder liep het lekker, nog een klein foutje op de een na laatste steilsprong. Weet niet waarom, hij tikte hem net aan.
Barrage voor de vierfouters ging meteen de eerste balk eraf. Daarna gereden voor de snelste vierfouter, op een wending na overal binnendoor gereden en mooi rondje kunnen rijden. Hij pakte wel heel goed aan, kan alles mooi draaien en kwam overal mooi bij.
Zat toch niet bij de prijzen. Eerste prijs was iemand die volgens de jury foutloos was, terwijl ik toch echt die steigeractie voor een hindernis en daarna uit stilstand eroverheen geschopt als stop aangerekend zou hebben...Tweede was meisje met een balk die op safe overal buitenom reed Kan me haast niet voorstellen dat die vlugger was...had ik vorig jaar ook al daar, toch gek volk die friezen

Tweede rondje werd Otje wel heel stoer, meteen in de eerste lijn werd hij al wat te rennerig naar mijn zin. Lijn stond ook wel op 6 naar voren dus kon ook weinig meer doen. Wending naar drie werd hij zo heet en loperig dat ik hem bewust heel dicht onder drie heb laten lopen, kreeg ik wel een fout door, maar daarna was Ot wel weer bij de les. Had ik hem daar ook groot weg laten lopen had ik wsl het hele rondje achter de feiten aan zitten prutsen. 4, 5ab, 6, 7ab en 8 gingen echt super. Was heel mooi. Op 9 keek hij wat naar een gek hek eronder en de kids naast de ring, gaf net iets teveel been waardoor hij in de afzet naar voren sprong tegen de paal aan. 10 ging weer goed(moest wel iets groot rijden, vond ik wel jammer). Tweede parcours dus twee fouten, maar was eigenlijk wel een heel fijn rondje. Ging ook niet heen voor de 'grote prijs van cornwerd' ( ) was vandaag puur trainingsrondje en dat is zeker geslaagd (en nu weet ik echt heel zeker dat het vorige keer aan de bodem heeft gelegen )

Karin; jammer van Ret, maar beter nu wat meer tijd nemen dan straks met de brokken zitten

etentje gister was gezellig (was wel laat thuis )

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 19:50

Super Gomir!
Fijn dat je nu iig ook zeker weet dat het de vorige keer aan de grond lag.

omax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 19:55

ja zeker fijn dat het aan de bodem lag de vorige keer, had al meer mensen gehoord die daar last van hadden

_Anja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 20:39

viefdepief schreef:
Afbeelding

Deze foto vond ik net nog ergens..
Helaas een beetje onscherp geworden door het inscannen, maar hij heeft wel stoere manen op deze foto

ben een poging aan het doen om m'n geschiedenisboek door te spitten (herkansing) maar het wil (zo) niet echt lukken

Ik vind dat je pony hier heel erg lijkt op een pony die vlakbij onze stal staat..Echt een super spring/cross pony maar moeilijk te rijden omdat hij zo heet word..Ik zal er zo even een foto opzetten..kun je kijken of ze echt op elkaar lijken

_Anja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 21:06

Jah ik heb de foto's!!

Afbeelding

Hier leek ie na mijn idee behoorlijk op..

Afbeelding

Hier ietsje minder..

Afbeelding

Deze een beetje?

De laatste cross foto krijg ik er niet op..

Wat denk je ..lijkt ie een beetje?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-05 22:15

Klinkt goed Gomir, fijn dat de vorige keer dus maar een eenmalige misser was

Ik was ook tevreden vandaag, Niels liep best redelijk; hij werd alleen een keer erg sterk naar een steil en liep er dus prompt een balk af maar ging verder foutloos. Pablo was foutloos in het L, en de barrage had ik - dacht ik - niet al te gek hard maar wel met enorm korte bochten gereden en 2 balken Aan de kant dacht men daar anders over, het was een aardig crosstempo Maar goed, uiteindelijk 6e en nog wat geld gewonnen, heb niet eens gekeken hoeveel.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 22:16

Mmm jah vind hem er best wel een beetje op lijken
Alleen iets ie toch wel een beetje anders dan bij Sam, moet nog ff denken wat dat iets nou precies is
Denk z'n uitstraling, hij kijkt wat rustiger uit z'n oogjes ofzo (vooral de laatste), vind het wel een leuke pony!

Best grappig zijn volgens mij nog best wel wat pony's die op Sam lijken! Had laatst een paardje op marktplaats gezien en die leek er ook echt héél veel op!

Zal is kijken of ik de advertentie nog kan vinden!

kim__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 22:19

hey een nieuw topic!!
gaat snel zeg..

vief, heb je zaterdag wedstrijd bij ons? dat zie ik in je onderschrift staan

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 22:20

grrrrrrr... hij is verkocht!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-05 22:21

Canter, leuke foto's! Hoe bevalt dat, die jachtpaarden rijden? Lijkt me nog best lastig.

Chantal, oook leuke foto's, ziet er goed uit. En proficiat met de wp's

Soraya, proficiat, gaat lekker

MissM, net L debuut! 3 * L moet lukken.

Simmie, ik vind da altijd zo schattig dat die paarden weer blij zijn om 'aan het werk' te gaan. Mooi dat Djin weer wat opknapt.

Omax, sterkte met O'max. Jammer dat jullie crosscarriere wat op een laag pitje komt, maar mss wel verstandig. Hopelijk is die andere wat voor je. Remmington zegt mij niets.

Karin, wel jammer voor Lau, zo onverwacht einde maar wel verstandig. Gek he, hoe een relatief kleine blessure de rest van je seizoen weg gooit

Vief, ik heb als mod gereageerd in het topic dat je aanhaalt.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 22:34

Ja ik heb inderdaad zaterdag concours in Luttenberg

kim__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 22:37

viefdepief schreef:
Ja ik heb inderdaad zaterdag concours in Luttenberg

leuk!! ik zie jou nog wel voor bijkomen.. ik moet schrijven met het springen..

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 22:40

Grrr.. ik ga niet springen :S
Had me al vroeg opgegeven en toen sprong ie niet lekker sta nu dus voor 2 keer dressuur
Kon het niet meer veranderen waren nog vier voor me in het L, maar ik ga nu naar bed, morgen al om 8.15 uur m'n herkansing..

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 22:42

viefdepief schreef:
Is het bij jullie trouwens ook zo warm?? Moest echt even binnen (achter bokt natuurlijk) afkoelen..
Hier is het 28 graden

Vanmiddag rond half 4 was het achter onze stal 29 graden in de schaduw. En toen we vanavond in Ommen waren, gaf de display in de auto nog een buitentemperatuur van 26 graden aan.

Het blijft de hele week nog warm (24-26 graden), zonnig (50-80%) en neerslagloos (10-20%) volgens NOS Teletekst.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-05 22:43

succes vief!

kim__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 22:44

viefdepief schreef:
Grrr.. ik ga niet springen :S
Had me al vroeg opgegeven en toen sprong ie niet lekker sta nu dus voor 2 keer dressuur
Kon het niet meer veranderen waren nog vier voor me in het L, maar ik ga nu naar bed, morgen al om 8.15 uur m'n herkansing..

succes met je herkansing!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 22:56

Succes morgen Vief!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 07:29

Gehehe, net even gekeken in welk lokaal ik moet zitten, zie ik dat er nog 28 andere mensen Geschiedenis gaan herkansen
Whahaha ben dus niet de enige stumper
Dat weer, net zo lekker