Maar alles ziet er weer mooi uit, er is ook een hindernis waar je overheen rijdt en dan eraf moet springen oid, zal wel foto maken. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
liberty schreef:zo ver ik weet is die hetzelfde als vorig jaar. Ik weet ook niet of er bij deze hindernissen ook B tussen zit, zal best wel. Die brug is volgens mij voor M/Z
Ik kan me nog alle crossen herinneren. Maar van Princenhage alleen het dressuurveld, het springen, en hindernis 1 t/m 5. De waterbak weet ik dus echt niet meer hoe die ook weer was. WWWiske schreef:'N beetje laat, maar ik doe ook mee op zondag, lekker vroeg, net als vorig jaar, toen stond het rijp op dat omgeploegde maisveld, heb alleen al 3 maanden niet meer gesprongen, maar ja dat kunstje verleerd hij meestal niet zo snel.
Maar t is al een oudje, mijn paardje, dat springen is t punt niet, maar de dressuur is ons zwakke item, hij is altijd zo heet, hoopte altijd dat dat over zou gaan als hij ouder werd, maar dat is dus niet zo, een extra dressuurlesje is misschien beter