chantal_cs schreef:2e vraag....... foto's van de hindernissen maken voor de gene die vandaag gaan lopen!!!!!!!!!!!
Ik heb ze allemaal al
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik rol er morgen als ik tijd over heb wel een paar vlechten in op de trailer. Staart en benen zijn redelijk schoon, heb hem alleen dus ook niet geschoren(oren, neus etc) 
Leert hij tenminste wat van 
susan schreef:als jullie iemand met lang donker haar (wrs stalhouderij olthuis petje) helemaal zenuwachtig over het veld zien stuiteren, that's me, en dan te bedenken dat ik zelf niet eens rijd (gelukkig)

stormpje schreef:Zijn er al uitslagen bekent heb gehoord dat er nogal wat toestanden waren in de B pony`s !!![]()
Wat punten en prijzen betreft!!!
Bleek ik nog 4 s te langzaam te zijn (wat me helaas de Friese Titel kostte.. nadat ik 2e, 1e en zelfs nog 4e heb gestaan in de uitslagen
)
Helemaal happy!!
)!!!
. Kwas nie foutloos met de cross. Was voor mij de 1e keer. Hij weigerde op de 1e hindernis, en wou niet naar t stro, hij zal wel gedacht hebbe, wa moet dit allemaal hier op t land... Hij wou t water ook niet in, normaal wil hij er niet uit... Majah, toen werd ik ingehaald, en vloog ie achter die andere pony aan, en kon ik hem niet meer houden, en was t een heel hard en onbehouwen crossje...
De ene laatste hindernis reed ik zo voorbij, hij ging erg hard, en wist nie dat ie er zo snel achter aan kwam
Snel omdraaien, wat neit echt lukt, hij wou weer achter die andere aan, je hoorde trouwens een errug raar woord toen ik er voorbij reed
...Met de dressuur was ik 4e met 168 en met het springen was ik foutloos, maar weet niet hoeveelste ik was, we waren naar huis gegaan. In totaal was ik 15e ofzo, had heel veel tijd verloren met zn weigeringen bij het stro en bij het water.