Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_lautje_ schreef:Hier afgelopen weekend ook gereden in Kronenberg. Laatste CIC1* dateerde van 2015. Vorig jaar 1 M cross gereden en nu dan weer de 1* in.
Had maar 2 crosstrainingen gedaan dus was even slikken toen ik eerste keer ging lopen.
Gelukkig heb ik een briljant paard wat echt peanuts maakte van de cross.
[ [url=m/o00zhE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/KjKsbk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Bq9qkf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ongeluk was echt vreselijk. Zo wil
Je niet je paard verliezen. Zeker niet als je nog zo jong bent als dat meiske. Moet er niet aan denken, je eerste 1* rijden en dan zonder paard naar huis...
M_Vainqueur schreef:Van de winter ook al op springwedstrijd zoiets naars meegemaakt, paard struikelt over z'n eigen benen in het parcours, tikt zichzelf gigantisch aan en kon ook ingeslapen worden. Dan besef je je weer dat je alleen al blij mag zijn dat je je paard weer heel mee naar huis kan nemen. Brrr
Sim schreef:M_Vainqueur schreef:Van de winter ook al op springwedstrijd zoiets naars meegemaakt, paard struikelt over z'n eigen benen in het parcours, tikt zichzelf gigantisch aan en kon ook ingeslapen worden. Dan besef je je weer dat je alleen al blij mag zijn dat je je paard weer heel mee naar huis kan nemen. Brrr
Was dat toevallig in Woudenberg bij de Valleiruiters? Ik was daar toen ook. Echt verschrikkelijk!!
Kris schreef:Startlijsten staan online. Ik heb 2 uur tussen dressuur en springen. Ben nog nooit op deze locatie geweest. Kan iemand mij zeggen of ik dan genoeg tijd heb om tussendoor te lopen?
Kris schreef:Startlijsten staan online. Ik heb 2 uur tussen dressuur en springen. Ben nog nooit op deze locatie geweest. Kan iemand mij zeggen of ik dan genoeg tijd heb om tussendoor te lopen?
DoretteK schreef:Rond half 7 moeten wij hier weg, valt niet helemaal tegen maar had de hoop dat het wat later zou zijn (omdat ik zonder dressuur doe). Maar ach, moeten het er voor over hebben
fresley schreef:Kris schreef:Startlijsten staan online. Ik heb 2 uur tussen dressuur en springen. Ben nog nooit op deze locatie geweest. Kan iemand mij zeggen of ik dan genoeg tijd heb om tussendoor te lopen?
Ja hoor dat moet je makkelijk redden!
Ik ben opzoek naar een lezer voor Zondag 12u. Mocht iemand mij willen helpen dan hoor ik het heel graag!!
MerelV schreef:esje01 schreef:Vorig jaar was het zaterdag een ander rondje dan zondag.
Weet iemand of dat dit jaar ook is? Ik wilde vrijdag gaan lopen voor zondag, omdat ik er zaterdag geen tijd voor heb.
Sim schreef:Ik zou kijken in het vraagprogramma wanneer de cross van jouw klasse open is voor verkenning. Dan weet je zeker dat alles goed staat afgevlagd voor jouw klasse, zo kom je iig niet voor (vervelende) verrassingen te staan.
Anoniem schreef:DoretteK schreef:Rond half 7 moeten wij hier weg, valt niet helemaal tegen maar had de hoop dat het wat later zou zijn (omdat ik zonder dressuur doe). Maar ach, moeten het er voor over hebben
B zonder dressuur is toch juist altijd vroeg? Dat is toch het idee van de B zonder dressuur? Dat het cross terrein optimaal(de hele dag) benut kan worden?
MerelV schreef:Sim schreef:Ik zou kijken in het vraagprogramma wanneer de cross van jouw klasse open is voor verkenning. Dan weet je zeker dat alles goed staat afgevlagd voor jouw klasse, zo kom je iig niet voor (vervelende) verrassingen te staan.
Ik kan dat niet vinden in het vraagprogramma. Ik had de vraag op facebook gesteld en toen werd aangegeven dat het parcours hetzelfde blijft voor de B paarden.