Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

mss zijn het wel klanten van ons
Stijn is daar ook helemaal weg van. Maar denk dat ons Mila te jaloers ga zijn en ook dan 2 grote honden meenemen op wedstrijd.
... Nu moet ik enkel de 2 die achteraan staan water geven als het vriest.
. Ik werk voor de retailers voor de UK, Ireland, centraal Europa, zuid Europa en Benelux en Global alles wat onder quick service valt zoals bv mc.do, Ikea, sub.way, star.bucks... Dit is voor de bakkerij producten, voor de margarines en vetten doe ik enkel Nederland.
, collega's waren nogal jaloers zeker!
maar ik weet alleen de klant namen :p st Michel en St Elisabeth. In beide ben ik geweest om hun nieuwe kledij te laten passen. PrietPraat schreef:Florence, dat ik veel om over na te denken en de ideale oplossing zie ik ook niet. Over en weer rijden ik zeer tijdrovend. Zoals ik hierboven zei was ik met Canch 3u onderweg. Laat staan als je er 2-3 moet rijden. Woont hij ver van je nu? Meest logisch lijkt me dan dat je ze gewoon laat staan eigenlijk. Ze gaat gaan rijden en dan je vriend gaat.
Mijn vriend woont dus op 1km van de cross in de*urle, ik zelf woon in Mere*lbeke. Ongeveer 14km, 20minuten met de auto.
Met dat je daar wel vaker rijdt. Ik ben altijd vrij gewoon om vroeg ter rijden. Dus verkennen en direct opzadelen ofwel is paard al opgezadeld. Ik heb me ingeschreven en achteraan geplaatst dus zal niet als 1 vd eerste moeten starten. Stel dat je bvb nummer 40 bent, hoe reken je dan qua opzadelen en inrijden? Bvb bij nummer 20 opzadelen maar moet je wel doordoen of kan je nog op gemak? Help me hahah
Ik moet enkel de paddock uitmesten om de zoveel dagen (beslis je zelf, maar ik doe graag regelmatig) en Luxor krijgt extra voeding dus die leg ik dan alle dagen ook klaar. Stalbaas heeft een C-camion waar er 4 paarden en een pony in kunnen. Soms doen we daar wel eens uitstappen mee. Als de piste echt kak ligt en het continu blijft regenen, dan gaan we met z'n allen naar een binnenpiste in de buurt. Ook voert hij af en toe naar een oefenjumping met een paar van stal. Ook op wandeling ergens. De leukste zijn voornamelijk aan zee.
Ben er 2 keer met Luxor geweest en 3-4 keer met vorig paard.
Soms ben ik dan zelfs iets te vroeg maar liever dat dan dat ik te laat ben haha.
Vos heeft er in de zomer veel moeite mee. Als het wat warmer is krijgt ze meteen dikke benen.
Veel succes in elk geval en geniet ervan!
't Is ook geen supergrote stalling, dus vrienden zijn snel gemaakt! We hebben truien, jassen en zadeldoeken met stallogo. Allemaal gekregen als nieuwjaarscadeau.
Nieuwjaarscadeau van dit jaar worden tapijtsnippers in de piste, zal goed zijn voor in de zomer. Want in de zomer ligt het echt zwaar. Sproeien helpt niet zoveel. Want dat droogt zo snel op. 
Maar ben wel heel tevreden. Paard is heel gelukkig.
't Is een wever en ik zie hem amper tot niet weven.
Veelal is het dan aandacht vragen...