Ik denk dat maarten van odd van mij niet zo een elegante foto heeft. Ik was zo bezig met zo min mogelijk tijd verliezen dat ik net daar mijn controlepunt vergat en een wat lompe sprong had

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ElineHoff schreef:Jaa, hier ook benieuwd naar de foto'sWeet van EventingPhoto, OdD Fotografie en Wim Bussink dat ze er waren vandaag. Zag zelf ook nog een vrouw bij het bruggetje voor hindernis 7 foto's maken, maar weet niet wie dat was?
Cioccolato schreef:Wim maakt leuke fotos! Ik heb daar het alternatief genomen. Blij ook.
Zo jammer dat de bodem niet optimaal was bij deze cross. En zo jammer dat ee eigenlijk overal alternatief was
kamsel schreef:Mijn springen ging enorm onbenullig, gelukkig maar 1 balkje.
Ze had er zin in en wist wat er ging gebeuren. Dat resulteerde in een hoge hartslag bij de dierenarts, maar mocht toch door.
Crossen ging heerlijk.. Had bedacht de alternatieven te pakken als ze niet heel fijn aantrok, maar ze vloog zo dat we de directe route op 7 en 8 hebben genomen.
Ze ging het water na wat aarzeling in en voor dat ik het doorhad stond ik op het eiland. Het leek me niet zo'n goed plan om van het eiland het water in en dan er weer direct uit te gaan, dus heb een rondje om het eiland gemaakt om in ieder geval goed voor de uitsprong te komen. Kreeg dus wel een weigering aangerekend, maar ach, daar kan m'n paard niks aan doen. Daarna weer heerlijk verder. Hartslag na was 30 lager dan voor de cross...
juf1986 schreef:Cioccolato schreef:Wim maakt leuke fotos! Ik heb daar het alternatief genomen. Blij ook.
Zo jammer dat de bodem niet optimaal was bij deze cross. En zo jammer dat ee eigenlijk overal alternatief was
Haha ja idd... denk dat er dan best wat ruiters gestrand warenik heb nergens alternatief genomen en
vond het zo'n kick om die geweldige watersprong te doen, wel 1x geweigerd maar ach zoiets kom je ook nergens anders tegen...
Zijn er veel via die wateropsprong gegaan of toch voor de makkelijke weg gekozen?