Oh echt??? Jeetje wat balen ik hoop ook dat zondag doorgaat, als die wordt afgelast zijn al mijn crossen dit jaar afgelast ... @marith als die doorgaat zondag vind ik die tijd prima hoor
Ik was sowieso al aan het twijfelen, aangezien dit weer al een tijdje wordt voorspeld en de komende dagen ook nog genoeg buien gaan vallen. Als ze zondag door laten gaan, dan wil ik zaterdag wel heen om parcours te verkennen en beslis dan wel of ik het verantwoord vind om te starten. Baal wel heel erg.
Ik zou ook in Den Ham starten, maar toen was het weer ook zo slecht en heb ik ook afgemeld, aangezien voor mij de veiligheid voorop staat en ik geen zin heb om onderuit te gaan.
Marith we gaan hem zaterdag gewoon gezellig lopen! En dan zien we wel hoe het is en wat we doen
Marith_Ov
Geplaatst: 05-10-17 17:32
@loesje; Ja, dat was ik ook al van plan. Mijn stalgenootje met wie ik samen rijd gaat ook mee zaterdag. Zullen we dan om half 3 afspreken? Heb jij nog een handig punt wat goed herkenbaar is? Ik ben er nl nog nooit geweest
xVerax
Geplaatst: 05-10-17 18:15
Als ik dit zo lees en een beetje logisch nadenk is het aflassen van de zaterdag volgens mij gewoon een soort 'voorzorgsmaatregel' zodat het zondag wel door kan gaan. Land sparen..
(bovenste tekst op screenshot is overigens niet van mij, i.v.m. privacy naam even weggeknipt.)
Ja dat was op reactie van mij. Ik kom er alweer voor zeker 7de keer... Maar ik heb er een hard hoofd in namelijk dat zondag beter is, zeker einde van de dag
Ik heb er ook een hard hoofd in, maar als het niet afgelast wordt, dan ga ik zaterdag heen om te verkennen en zeg dan desnoods zelf af. Die van mij staat met modder niet zo stevig op de voeten. Niet dat ze om gaat, maar wel iedere keer een voetje wegglijden. Dan ga ik zeker geen risico's nemen.
Maar inderdaad, er valt de komende dagen gewoon nog een heel aantal mm regen, dus ik denk ook dat er niet beter op wordt, het krijgt niet de kans om op te drogen. We gaan het zien....
@marith, bij de losrijbaan meeten? Is het herkenbaarste punt en ligt redelijk dicht aan de weg dacht k. Ben er ook maar 1x eerdee geweest hihi. Half 3 is prima
Hmmm zijn idd al redelijk wat paardeb voor mij dus vrees ook dat het te glad wordt. Dit is onze eerst cross dit jaar dan en wil geen ongelukken.. we gaan het zien
xVerax
Geplaatst: 05-10-17 20:06
Ik zou eigenlijk morgen gaan lopen, maar ga nu toch maar zaterdag..
Edit: ik ben stiekem ook nog wel benieuwd of ze nog foto's van het parcours op de site gaan zetten of dat ze te druk zijn daarvoor nu. Ben toch wel heel nieuwsgierig naar hoe alles eruit ziet
Ik heb inmiddels goedkeuring gekregen om op de zondag te starten i.p.v. de zaterdag! Zal nu om 13.42 starten. Helaas dus geen helmcamera video voor degenen die ik dat had gezegd!
meagen
Geplaatst: 06-10-17 07:11
Het geld word gewoon weer netjes op je rekening gezet
Surayaxx schreef:
Als je zaterdag zou rijden, wordt het inschrijfgeld dan gewoon teruggestort?