Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
roosjenat schreef:Hier ging het helaas niet goed. Net zoals de vorige keer werdt mijn pony helemaal wild en ging die bij elke hindernis steigeren en was het na hindernis 3 helaas niet meer vertrouwd. Zus is later opnieuw gegaan en die ging super.
Iemand nog foto's van 8?
welmoed__ schreef:roosjenat schreef:Hier ging het helaas niet goed. Net zoals de vorige keer werdt mijn pony helemaal wild en ging die bij elke hindernis steigeren en was het na hindernis 3 helaas niet meer vertrouwd. Zus is later opnieuw gegaan en die ging super.
Iemand nog foto's van 8?
Wat balen dat het niet zo goed ging. Lekker blijven oefenen.
Love_Rosie schreef:Er staan al 7 fotografen op de lijst die sowieso komen, buiten de fotografen die zich niet gemeld hebben. Ik vind 7 al gigantisch veel. (Ik moet vrij vragen van mn werk voor deze dingen, het moet voor mij dus wel enigsinds uit kunnen om daar te gaan zitten, daar ik niet een overvloed aan vrije dagen heb. Vandaar dat ik niet erg amused ben over het aantal. Als ruiter had ik natuurlijk helemaal niet erg gevonden).
Overigens zit ik nog erg in dubio of ik ga. Ben al 3 week af en aan ziek (1,5 week ziek thuis en mn vrije dagen ook plat) en ben er nu wel eens klaar mee.
Aan de andere kant is het dichtbij, mooi weer en is het deze keer geen gigantisch lange dag zitten.. maar met zo absurd veel gevraagde fotografen weet ik ook weer niet of het me het waard is. Twijfel twijfel..
Avelienvd schreef:Heb van gister die van Leen Rombouts deels gezien.
Die van Claudia en van John Bruininck. Mis nog wel. Op het veld waar 9 en 10 stond was toen een fotografe maar haar naam weet ik niet. Ook stond gister een man bij de banden hindernis maar wie dat was?
larabo schreef:Ook ik heb de cross gereden vanmorgen. Ik was nummer 4. @claudiaDer ik vrees dat ik je liet schrikken, mijn paard besloot opeens de afslag naar links te nemen bij de graafmachine op jou af i.p.v. rechtdoorLeuke laagdrempelige cross en daardor gelukkig iets meer controle dan vorige cross, fijn rond gekomen, had alleen op het veld wat stuur, rem en concentratie problemen
.
annaxsproet schreef:Ik heb carola Bruins, John Bruininck, Leen Rombaut en svdb fotografie zien lopen met de camera"s
Avelienvd schreef:Ik kwam ook idd iets te vroeg naar links. Bij de laatste hindernissen.
Wie stond zaterdag bij de banden hindernis aan het eind van de dag trouwens?