Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Wel met aardig wat twijfelingen bij mijn paard maar ben blij dat ik haar toch bij elke sprong weer heb kunnen overtuigen het gewoon te doen. Dat is de laatste tijd namelijk nogal een puntje, vaak uitgebeld wegens te veel weigeringen.. Ook gister weer twee weigeringen in het springen en toen heeft ze best even een paar tikken gehad, normaal springen we 1.20 parcoursen dus daar had ze niet echt reden toe, ben dus heel blij het uitgereden te hebben en denk dat mijn paard er ook wel wat van geleerd heeft.
Carnivoria schreef:Ik heb gisteren de gehele dag en vandaag vanaf half 11 gefotografeerd. Voornamelijk bij de bult.
Ik heb geen website oid, dus mocht je foto's willen hebben, stuur dan even een PB met startnummer, dag en je emailadres.
Carnivoria schreef:Ik heb gisteren de gehele dag en vandaag vanaf half 11 gefotografeerd. Voornamelijk bij de bult.
Ik heb geen website oid, dus mocht je foto's willen hebben, stuur dan even een PB met startnummer, dag en je emailadres.
Uiteindelijk een langslopen op 5b en 1 weigering op het water, ging er uiteindelijk vrij snel in voor ons doen! Later kwam ik erachter dat ik foutief parcours gereden had, foutje.. volgende keer iets minder kletsen met verkennen! Wel mooie stijlpunten op het veld zag ik!
wel een prachtige locatie, leuk alles bij elkaar, leuk strodorp. Aankleding was ook erg mooi
de hindernissen zelf waren niet al te spannend maar sommige lijntjes... die stonden wel apart haha. Maar zeer leuk eens bij deze cross te hebben gereden. Al met al nog een 6e plaats gewonnen. Op naar ysselsteyn
In ieder geval gefeliciteerd!
Géén idee waarom maar enorm zonde was het wel!