[SGW] SGW Neede 'Bollert Brons' 2017

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ellentje0

Re: Sgw Neede 'Bollert Brons' 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 11:32

Jury bij de B paarden zat bij hindernis 8 en bij het water. Tenminste gisteren wel

ponycrosserr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 11:37

Ook ik ben tevreden over gister. Dressuur en springen ging eigenlijk heel slecht maar de cross was foutloos *\o/* . Wel met aardig wat twijfelingen bij mijn paard maar ben blij dat ik haar toch bij elke sprong weer heb kunnen overtuigen het gewoon te doen. Dat is de laatste tijd namelijk nogal een puntje, vaak uitgebeld wegens te veel weigeringen.. Ook gister weer twee weigeringen in het springen en toen heeft ze best even een paar tikken gehad, normaal springen we 1.20 parcoursen dus daar had ze niet echt reden toe, ben dus heel blij het uitgereden te hebben en denk dat mijn paard er ook wel wat van geleerd heeft.

Ben heel benieuwd naar foto's, was nummer 75 :D

ramaskri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 15:05

kamsel schreef:
Ik heb helemaal niemand gezien onderweg :')
Waar zat de jury en waar zaten fotografen?

Heel veel succes degenen die vandaag mogen!

8AB jury & Eventingphoto ;)

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 15:47

Ik ben benieuwd naar de fotografen van vandaag. Heb odd gezien, en eventingphoto. Wim bussink.
Verder was ik te zenuwachtig onderweg

kamsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 15:55

Ik ben benieuwd ramaskri!

Carnivoria

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 18:52

Ik heb gisteren de gehele dag en vandaag vanaf half 11 gefotografeerd. Voornamelijk bij de bult.

Ik heb geen website oid, dus mocht je foto's willen hebben, stuur dan even een PB met startnummer, dag en je emailadres. :D

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 18:59

Carnivoria schreef:
Ik heb gisteren de gehele dag en vandaag vanaf half 11 gefotografeerd. Voornamelijk bij de bult.

Ik heb geen website oid, dus mocht je foto's willen hebben, stuur dan even een PB met startnummer, dag en je emailadres. :D

Hi!
Nummer 50 zondag in t L.
Mail is carolaselles94@gmail.com

Stalwenning

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 19:10

Carnivoria schreef:

Leuk! Heb je toevallig ook een foto van 61?
Mijn mail adres is sabine_wenning@hotmail.com

ponycrosserr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 19:42

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 20:23

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 20:39

gister ook een rondje gereden in de B
Ging fijn alleen 2 stops op het water. Erg jammer maar hij houd nog niet zo van natte voeten.

thaampjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 20:49

Ik heb zaterdag ook gereden, ik was nummer 54' als je foto's hebt mag je ze uiteraard mailen naar thamarhuisman@hotmail.com

Eigenlijk heel tevreden over gisteren! Dressuur 191 en springen foutloos, cross ging een beetje chaotisch.. m'n paard deed alsof ze het beter wist door steeds harder te willen op stukken waar dit niet echt handig was! Dat resulteerde in een aantal bijna botsingen met bomen :o Uiteindelijk een langslopen op 5b en 1 weigering op het water, ging er uiteindelijk vrij snel in voor ons doen! Later kwam ik erachter dat ik foutief parcours gereden had, foutje.. volgende keer iets minder kletsen met verkennen! Wel mooie stijlpunten op het veld zag ik!

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 21:15

Op Facebook staan van beide dagen al foto’s van Appie Bosch foto

odD_Fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 23:22

kamsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 06:29

Esveo fotografie heeft foto's van de zondag op oypo staan.

wendietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-17 08:15

Ik had hele fijne starttijden gekregen ivm 3 uur rijden naar de cross. Het was wel erg slecht aangegeven, leerpuntje voor de toekomst :) wel een prachtige locatie, leuk alles bij elkaar, leuk strodorp. Aankleding was ook erg mooi :) de hindernissen zelf waren niet al te spannend maar sommige lijntjes... die stonden wel apart haha. Maar zeer leuk eens bij deze cross te hebben gereden. Al met al nog een 6e plaats gewonnen. Op naar ysselsteyn

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 08:37

Welke lijntjes dan Wendietje? :) In ieder geval gefeliciteerd! :D

davinci2412

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 08:38

Ik had echt ontzettend zin in de cross. Stond een mooie cross, niet al te heftig maar wel een mooie uitdaging voor mn puppypaard. We hadden na onze vorige cross een aantal doelen namelijk:
Dressuur boven de 180
Springen met meer rust
Cross binnen de tijd finishen

Het begonnen allemaal goed
182 punten in de dressuur
Meer rust in het springparcours waardoor de balken ook bleven liggen
En tja de cross, kwam t veld op naar het water. Nog 31 seconde op de klok dus konden rustig het water doen en dan mooi binnen de tijd finishen. Althans dat was het plan. Eerst vond m'n paard het allemaal wat spannend bij het water wat resulteerd in een weigering. Daarna sprong hij keurig t water in, maar t ging allemaal wat lomp dus verloor ik mn beugel. Mn paard is zo'n topper dat hij gewoon de bedachte lijn aanhoudt en door springt ondanks dat hij aan mij niks meer had want ik was enkel nog bezig met zitten blijven. Kon t houden tot de tweede water uitsprong, daarna helaas gevallen. Jammer maar toch heel trots dat hij zo aanpakt en dan door springt ondanks dat de water insprong eigenlijk zijn moeilijke punt is.

Nu even rustig aan en dan in oktober Diepenheim!

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 09:15

Ik vond het ook super geregeld. Alles mooi dicht bij elkaar en mooi aangekleed.
Vond het parcour voor de B wel pittig, heb de hoogte niet gezien, maar sommige combinaties leken pittig.
Ik reed zelf L. Vond de hoogte heel erg meevallen. De combinaties wel erg leuk. Vooral de waterpartij. Ik ben echt fan van het water hier. Geweldig!

Zelf 207 in de dressuur, helaas een balkje in het springen en 2 seconden buiten de tijd. De bospaden vond ik nog niet zo goed.
Verloor bij de waterinsprong mn balans waardoor ik iets voor over klapte, helaas.
Had nog een mooie 2e prijs.

Miste de water afspuitplek.

davinci2412

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 09:52

Cioccolato schreef:
Miste de water afspuitplek.

Die was er wel, naast de wc's :)

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 10:10

Ik kon even niet zo snel zien hoe ik daar met mn paard moest komen. Overal stonden linten _O-
Heb daar idd wel mn emmertjes gevuld :j

Prisjee91

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 18:52

Carnivoria schreef:

Héél erg bedankt voor de fotos!! :D :D *\o/*

Prisjee91

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 20:23

Hier niet helemaal onze dag... dressuur ging prima al vielen de punten wat tegen (176,5 geloof ik..). Springen hadden we geen lekker ritme en wou meneer niet terug naar draf om te wisselen van galop. Daardoor 1 balkje en 4 tijdfouten.
Toen de cross.. meneer vond het nodig om te weigeren op de 1ste hindernis? >;) Géén idee waarom maar enorm zonde was het wel!
De rest van het parcours pakte hij echt goed aan! Alle moeilijkere dingen gingen goed. +:)+ Tot aan het water.... weigering op de insprong (heb ik hem vergeven, was ook niet makkelijk). Toen voor de zekerheid het alternatief gepakt op het B element... weer een weigering.. ook weer zó zonde en onnodig... |(

Al met al een dag met goede en slechte punten.. hopelijk volgende cross een beter resultaat. Ben iig wel super blij met alle foto's, zijn echt super gaaf. *\o/*

Voor degene die het leuk vinden, het helmcamera filmpje:

ramaskri

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 20:32

Foto's van de B-paarden staan nu online op EventingPhoto.

sannycoonen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 21:02

Ik heb het zaterdag heel erg naar mijn zin gehad! Jammer genoeg was het onze dag niet helemaal, dus het ging niet heel lekker, maar dat mag de pret niet drukken. Ik heb wel 1 dingetje, een aantal protocollen van de dressuur waren namelijk verdwenen, in de B pony's van rugnr. 164 tot volgens mij 170. Dat was wel jammer, mij gaat het namelijk niet om de punten maar om het commentaar.