[SGW] SGW Norg Noordelijk kampioenschap. 26/27 aug.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bonnelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 20:59

Op Oypo.nl ook foto's gezien.

Zamero

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 22:12

DonnaM94 schreef:
Wat jammer! Ik had dit keer voor het eerst paaltjes en draad mee en moet zeggen dat me dat prima beviel! Ze heeft er tussendoor lekker even ingestaan, vond 3 uur op de trailer tussendoor ook wel erg lang. Dus zeker een aanrader, mits je paard er voor geschikt is natuurlijk

Ben je gewoon bij haar weg geweest toen ze tussen de paaltjes stond?
En gaat dat dan goed?

Goldie schreef:
Ik zag op de uitslagen al dat je helaas de cross niet in mocht. (Je naam viel me op omdat je bij Oudkarspel voor ons reed) Zonde zeg...

Mijn paard staat gelukkig heel makkelijk op de trailer ook, ze heeft er geen moeite mee. Lekker aan het slapen :)

Ja klopt.
Denk dat het haar toch opbrak.
3 uur heen naar cross op de trailer en nog 2 uur op wedstrijd erop, we proberen het de volgende keer gewoon anders :)

odD_Fotos

Re: SGW Norg Noordelijk kampioenschap. 26/27 aug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 22:42

DonnaM94

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 09:39

Zamero schreef:
DonnaM94 schreef:
Wat jammer! Ik had dit keer voor het eerst paaltjes en draad mee en moet zeggen dat me dat prima beviel! Ze heeft er tussendoor lekker even ingestaan, vond 3 uur op de trailer tussendoor ook wel erg lang. Dus zeker een aanrader, mits je paard er voor geschikt is natuurlijk

Ben je gewoon bij haar weg geweest toen ze tussen de paaltjes stond?
En gaat dat dan goed?

Goldie schreef:
Ik zag op de uitslagen al dat je helaas de cross niet in mocht. (Je naam viel me op omdat je bij Oudkarspel voor ons reed) Zonde zeg...

Mijn paard staat gelukkig heel makkelijk op de trailer ook, ze heeft er geen moeite mee. Lekker aan het slapen :)

Ja klopt.
Denk dat het haar toch opbrak.
3 uur heen naar cross op de trailer en nog 2 uur op wedstrijd erop, we proberen het de volgende keer gewoon anders :)

Nee dat niet hoor, dat durf ik niet aan

Steph__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 11:24

Helaas niet onze dag, ik vond de eendenkooi zelf wat spannend en reed hem niet netjes aan daardoor een stop, opnieuw aangereden en simpel erover. Vervolgens een langsloper bij de puntjes, waar ik hem daarna er niet goed tussen kreeg, heb afgegroet. In Gorssel hopelijk beter...

Uiteraard allemaal ruiterfouten, stond een fantastisch mooie cross (en terrein!!) en top organisatie!

Edit: Helaas ook geen foto's van deze dag nog kunnen vinden van ons, als er nog foto's zijn van nummer 230 zou ik deze graag willen zien/bestellen voor ons Eventingfile (ondanks het resultaat ;-))

odD_Fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 12:12

Steph__ schreef:
Helaas niet onze dag, ik vond de eendenkooi zelf wat spannend en reed hem niet netjes aan daardoor een stop, opnieuw aangereden en simpel erover. Vervolgens een langsloper bij de puntjes, waar ik hem daarna er niet goed tussen kreeg, heb afgegroet. In Gorssel hopelijk beter...

Uiteraard allemaal ruiterfouten, stond een fantastisch mooie cross (en terrein!!) en top organisatie!

Edit: Helaas ook geen foto's van deze dag nog kunnen vinden van ons, als er nog foto's zijn van nummer 230 zou ik deze graag willen zien/bestellen voor ons Eventingfile (ondanks het resultaat ;-))

Jammer dat je niet hebt kunnen uitrijden!
Heb je bij mij op de site gekeken? Volgens mij sta je er wel tussen. Misschien niet de mooiste foto, maar in elk geval iets... ;)

nummie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 12:46

Waar staan de uitslagen eigenlijk? Zie ze niet op startlijsten?

31Cinnamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 12:50

nummie schreef:
Waar staan de uitslagen eigenlijk? Zie ze niet op startlijsten?

Haha ik wilde net hetzelfde gaan vragen, kan ze nergens vinden.

Iemand hier die het wel weet? :D

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 12:51

De organisatie is vast eerst aan het opruimen en bijkomen na een druk weekend ;)
Verwacht dat de uitslagen wel op startlijsten.nl komen, duurde volgens mij vorig jaar ook wel even.

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-17 15:09

Ik ontdek nu pas dit topic!!

Ik heb gister gevraagd op fb wanneer uitslag bekend werd. Ze zeiden dat die vanavond erop kwam. Ze hebben ook op die pagina gezet welke fotograven er allemaal waren.

Voor Mij zit het cross seizoe erop. Ik kreeg m'n witte broek niet meer dicht door mijn 15 weken baby buik en ouders en vriend vinden het niet meer fijn als ik ga crossen. Mijn laatste cross was ook meteen mijn L debuut. Super fijn kunnen rijden <3

Dressuur werd hij wat lang met zijn giraffe nek hihi toch nog 183,5 , springen drukte ik hem twee keer er te dicht onder dus twee balken. De cross was geweldig! Ik had van te voren gekozen om een volte te rijden tussen twee punten en dat ging prima. Uiteindelijk 3 seconden buiten de optimale tijd zonder horloge dus lekker ritme gehad.

Mijn filmpje van gister. Coco held!!