Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
FCSA schreef:Het is geregeld! Ik heb een redelijk betaalbare huurauto kunnen vinden.
streep schreef:Ik weet niet zeker of ik zaterdag kan starten. Mijn paard heeft zichzelf aangetikt en heeft rechtsvoor aan de binnenkant een plek. Ik denk niet dat deze dicht is zaterdag. Ze loopt niet kreupel maar is in draf niet zo voorwaarts als normaal. Vandaag maar even lekker stappen op het harde.
Dups schreef:Hi!
Ik ga morgen B starten en zou de cross vanavond gaan verkennen. Helaas kan dit niet doorgaan. Is er een ervaren loper die vandaag gaat verkennen waar ik bij mag aanhaken? Ik zou het leuk vinden te leren hoe te verkennen en waar ik op moet letten.
Graag PB, Thanks!!
golddigger08 schreef:Hey hallo,
Ik doe morgen ook mee in de B.
Ik ben benieuwd naar de foto's en dan zeker bij de waterbak.
Weet iemand of dat een inloop is of dat er vlak er voor een hindernis staat.
En als er wel een hindernis vlak voor staat, weet iemand dan of het water ook een hindernis is of een verplichte doorgang?![]()
SusanH schreef:Tip: op de fb van de Schalm staat de route van de B en L cross met daarbij de afstand en ideale tijd.
dewi1996 schreef:SusanH schreef:Tip: op de fb van de Schalm staat de route van de B en L cross met daarbij de afstand en ideale tijd.
Top!!![]()
Heeft iemand ook foto van de finish?
Toen ik liep stond er nog geen start en finish en nummer bordje van hindernis 18. Het is die heg maar volgens mij kruis je toch de lijn van de starters zowat?