Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

kikkerdril4 schreef:Bedankt vainqueur, dan heb ik een beetje een beeld
Ik laat de kalkoenen er gewoon in dan, in de cross heb ik ze toch weer nodig en anders vind ik het wel erg krap om ze er daarna nog in te draaien
M_Vainqueur schreef:kikkerdril4 schreef:Bedankt vainqueur, dan heb ik een beetje een beeld
Ik laat de kalkoenen er gewoon in dan, in de cross heb ik ze toch weer nodig en anders vind ik het wel erg krap om ze er daarna nog in te draaien
Ik heb 4 uur tussen dressuur en springen dus dan is het het wel waard om ze uit te draaien. Met gaat die de trailer iig niet in.
En jeej springen op zand!!
kikkerdril4 schreef:M_Vainqueur schreef:Ik heb 4 uur tussen dressuur en springen dus dan is het het wel waard om ze uit te draaien. Met gaat die de trailer iig niet in.
En jeej springen op zand!!
Ja dat snap ik maar draai je ze er na het springen er dan pas in? Bedoelde dat ik het wat krap vindt om ze tussen springen en crossen er weer in te draaien
Moonlight17 schreef:Iemand toevallig een idee vanaf wanneer en hoelaat de cross vrij is om te verkennen. Kan het namelijk nergens vinden.
Dany94 schreef:Waar kun je die foto's vinden
Joki schreef:2 verschillende routes dat is vreemd?
Ik hoop dat ze voor de L dat niet doen want ik wilde zaterdag gewoon overdag gaan verkennen