annikavolder schreef:Super meedenkende organisatie, ik ben later in het B geplaatst zaterdag, scheelt toch ruim een uur!
Hier zelfs 2,5 uur later, echt super

Volgens mij moet jij voor mij in ring 1..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Joki schreef:Ik heb nu toch ook maar gevraagd of mijn starttijd niet verder vervroegd kan worden. Bij iedere voorlopige startlijst wordt het vroeger en het is voor mij ook wel een stukje reizen

Sunnevalover schreef:Ik ben startnummer 102 op zaterdag in de klasse L pony's. Foto's zijn altijd van harte welkom! Ik ben te herkennen aan mijn spikkelpony
Ik start om 10.31 in de dressuur en hoef pas om 12.56 te springen, dus heb gelukkig voldoende tijd om tussendoor de cross te lopen! Voor ons een stukje rijden, dus erg fijn dat het niet een nog vroegere start wordt!
Is het terrein trouwens groot? Dus ver lopen naar de start en finish van de cross? Dit wordt de eerste keer dat ik start in Markelo Potdijk, dus heb niet echt een idee over hoeveel tijd ik nodig heb voor het lopen van de cross..