Kan iemand mij vertellen of het springen op gras of zand is? Hoelang hebben jullie ongeveer gedaan over het lopen van de cross? En ligt secretariaat, springen en start cross beetje dicht bij elkaar of is het allemaal wel een stukje lopen?
Vandaag in de BB dubbel foutloos rond gereden met maar paar tijdfoutjes. Super tevreden. Goede generale voor over 2 weken B. Alleen jammer dat hindernis 7 en 10 zo laag waren voor de BB.... (9 heb ik de punt gepakt).
@Koekeroekus ik vond de hoogte van het springen eigenlijk wel prima
Waren er nog meer mensen die bijna niet op t losspringterrein van de cross hebben gereden? (Die vond ik echt te slecht... )
Leuke cross inspringen cross was een blubberbak dus niet gedaan Springen foutloos Cross foutloos En 2e Best leuk
Op naar de volgende
kamsel
Geplaatst: 13-05-17 19:58
Ik startte BB. Vond het springparcours ook niet hoog. En de cross echt perfect voor ons zo voor de eerste keer. Dubbel 0, wel te langzaam.. En ik heb helemaal geen rugnummer houder, gelukkig was er iemand met plakband..
Heb beide sprongen op t losrijterrein even 1x gedaan en toen gauw weer weg gegaan, was echt bagger.
Hier erg tevreden! 12 strafpunten in het springen, erg jammer, deels mijn eigen fout, deels een luie pony. Cross wel mooi foutloos uit kunnen rijden, alleen wel te snel, waardoor ik daar nog 0,4 strafpunten had. Stijl heel leuk; een 7,3 en een 7,6! Al met al heel tevreden, en weer mooi twee winstpunten er bij!
Zo dag 2! Hopelijk geeft het rekenprogramma niet even de geest zoals gisteren en kunnen we alles wat sneller verwerken... Iedereen die gaat rijden heel veel plezier!