Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maximiliano schreef:Is tot nu toe indd altijd zo geweest Martinev! Dus ik loop hem ook ervoor. Ik heb 1.45 u er tussen. Ga ik ook nooit redden dus.
Nog vraagje... mocht ik geen lezer hebben in Etten-Leur en wij dichtbij elkaar starten, mag ik jouwe dan lenen Martinev. Ben aardig op tijd, maar dan weet ik dat ik niet op zoek hoef, hahaha! Normaal leest manlief maar die voetbalt tegenwoordig op zondag
Sabertje schreef:Is er misschien iemand die mij zondag zou kunnen lezen om 8.30 uur? De eigenaar van mijn paard doet dat liever niet en mijn moeder zal op dit tijdstip niet mee gaan verwacht ik. Misschien wel een groom mee maar weet niet of zij durft te lezen.
Sabertje schreef:Is er misschien iemand die mij zondag zou kunnen lezen om 8.30 uur? De eigenaar van mijn paard doet dat liever niet en mijn moeder zal op dit tijdstip niet mee gaan verwacht ik. Misschien wel een groom mee maar weet niet of zij durft te lezen.
martinev schreef:Weet iemand of het secretariaat zaterdagmiddag ook open is om je nummer op te halen? Scheelt zondagochtend al gauw 20 minuten heen en weer lopen namelijk! Heb de organisatie al gemaild maar daar krijg ik geen reactie op.
MarChak schreef:De bodem kan heel wat hebben hoor. Voor zaterdag staan er nog buien op, maar de zondag wordt alweer veel minder neerslag voorspeld.
Ach, paar jaar geleden hadden we sneeuwstorm, ging alles gewoon door