Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maj0 schreef:Oke klinkt goed. Moet morgen nog lopen. Maar moet dus even goed aandacht bestenden aan 5 6 7?
Ben heel benieuwd. Wat noem jij dikke hindernissen?
Meer vergeleken met een aantal andere sprongen. Achter de waterbak staat er een die een stukje steviger is dan die voor de waterbak, voor ons echt even vaart maken in de waterbak dus. En die daarna is met riet, zat er vorig jaar ook in. Ging toen heel makkelijk en fijn omdat 'ie op het open veld staat. 
even gekeken en toen hoppa alsnog erover en weer in een super lekker ritme de cross uitgereden.

maj0 schreef:DewiFoto schreef:Ik heb de hele dag achter/bij de laatste hindernis gezeten. Maar volgensmij hebben veel combinaties deze niet gehaald.. ik ga nu beginnen met de foto's uitzoeken
Ik heb het springparcours al niet gehaald
Had met losrijden voor de dressuur al wat sprintjes cadeau gekregen en ook bij het springen had ik er de handen vol aan... Had 203,5 in de dressuur, was erg verrast door het grote aantal goede dressuurproeven! Vond het niveau erg hoog, heb een paar mooie combinaties gezien. Foutloos gesprongen (technisch wel echt lelijk) en foutloos gecrosst. Maar ging doordat paardlief standje 'geflipte fluitketel' aan had niet helemaal vanzelf
Kijk nu al uit naar het voorjaar