Ben wel heel benieuwd naar het filmpje, bovenstaande hindernis ziet er wel heel spectaculair uit! Moet je de dressuurproef trouwens in wedstrijdtune rijden?
wwillemijn
Geplaatst: 30-09-16 07:30
Filmpje staat op Facebook. Wat zijn de hindernissen stukken minder leuk dit jaar zeg! Ik heb moeten afzeggen ivm hechtingen in m'n rug, maar na dit filmpje vind ik dat niet meer zo erg
Wij zijn dit jaar juist heel erg blij met alle vernieuwde hindernissen. Nadat het vorig jaar wegens slechte omstandigheden niet door kon gaan, ziet het terrein er nu perfect uit!
De sloot heeft eeb alternatief als ik het goed gezien heb?
annelieke92
Geplaatst: 30-09-16 14:04
friesam schreef:
Ja het ziet er erg leuk uit! Spook en sloot behoorlijk spannend!
Ja inderdaad maar wel gaaf! Tientjuh weet je toevallig hoe breed de sloot is? Voor mij wordt het denk ik 8e of 9e keer dat ik mee doe, ben de tel eigenlijk al kwijt
Jaa we hebben heel fijn kunnen rijden! Dressuur matig, paard was v.d. week niet helemaal zuiver dus een beetje een vlak proefje gereden.. Werd toch beloond met 193.5 punt. Meisje wat ik begeleide had ook een nette dressuur met 195 punten. Daarna cross super leuk parcours! Had zelf een weigering op hindernis 2 (muur) daarna lekker foutloos doorgestuurd! Pony liep de hele cross foutloos dus super trots! Springparcour liep pony ook foutloos en had ik zelf één weigering. Wij waren allerbij super ttevreden, aangezien onze pony 2x foutloos was en nette dressuur had maar gebleven voor de prijsuitreiking. Daar haalde ze heel trots de 1e prijs op!
Toen was er ook nog een prijsuitreiking voor de begeleiders en mog ikzelf de 3e prijs in ontvangst nemen!
Hoe hebben de andere het gedaan? Of rijden jullie allemaal morgen?
Super! Ik rij morgen niet maar in ieder geval 's ochtends ben ik er wel. Gewoon lekker kijken en mijn moeder doet EHBO (al hoop ik uiteraard dat niemand daar terechtkomt)