[SGW] SGW Ede-Putten

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

x_joyce_x

Re: SGW Ede-Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 20:37

Dit staat op Facebook:)

OPGELET!!! De weersvoorspellingen voor zaterdag zijn aanzienlijk beter dan voor vrijdag! Dus ik raad iedereen aan zaterdag te komen oefencrossen! ! Degene die zaterdag niet kunnen zijn vrijdag wel welkom! Heel graag weer DELEN! Thanks! De bodem van de cross ziet er goed uit, dus daar hoeven jullie je geen zorgen over te maken!

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 20:40

Hebben ze zaterdag dus nog oefen crossen en dan hopen dat ze zondag nog een hele dag kunnen???

Ik start trouwens L paarden :)

M_Vainqueur

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 20:43

Naja, het crossterrein zal het wel trekken, dat geloof ik wel. Maar dat parkeerterrein is ieder jaar drama. Hoop dat ze daar dit jaar iets meer aan doen!

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 06:59

Het gaat idd vooral om het parkeren, maar ik snap echt niet dat je nog al die combinaties over het parcours laat gaan de dag dag voor de wedstrijd. Het wordt er zeker niet knapper van. En die waterbak maak ik me ook wel zorgen om, die is al aan de diepe kant na 1 fikse bui := .

joyce: welke FB site is dat? Ik heb Ede Putten geliked, maar laatste bericht daarop is van 12 juni.

x_joyce_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 07:05

SusanH ; dit heeft wendela schlimmer zelf op haar Facebook geplaatst, dacht link het even door naar hier. Maar snap het inderdaad niet dat ze eerst een oefencross doen voor de wedstrijd uit...

xxPaige

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 08:03

Ik was van plan foto's te komen makwn, in ieder geval van het M. Maar ik weet niet hoeveel het terrein nu nog kan hebben aangezien het de hele ochtend heeft geregend.. Ben heel benieuwd..

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 08:34

x_joyce_x schreef:
SusanH ; dit heeft wendela schlimmer zelf op haar Facebook geplaatst, dacht link het even door naar hier. Maar snap het inderdaad niet dat ze eerst een oefencross doen voor de wedstrijd uit...

Op hun eigen FB site staat er niks over vermeldt, ook op de site van Ede Putten zelf niet. Beste is zelf even poolshoogte nemen, mijn man gaat vanmiddag een kijkje nemen. Begreep al dat de plek waar normaal gesproken geparkeerd wordt compleet omgewoeld is door de zwijnen. Dus ben echt benieuwd of daar nog iets aan te doen is nu. Op het zandpad parkeren is ook niet handig denk ik.

xxPaige

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 08:42

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 08:44

Ik woon er dichtbij maar vannacht is hier 23 mm gevallen en het blijft nu maar vallen. Onze bak staat blank en weilanden ook goed nat.
Hopelijk is er verder op minder gevallen...

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 08:48

Ik heb Wendela niet op FB. Wel handig als ze dat dan ook op de website van de wedstrijd zelf deelt. Maar goed, ik weet het nu ook :j

Idd hier ook rond de 23/25 mm. Bewust gister een lege pot neergezet om te kijken vanochtend. Wij zitten niet ver van Ede hier.

Martinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 10:57

Het staat wel op wedstrijdplatform. Ik vraag me af hoe het terrein het volhoudt, voor mij is het dik een uur rijden dus om zelf te gaan kijken kost me enorm veel tijd. Susan zou je willen laten weten hoe het terrein is?

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 11:37

Zal wel wat hier plaatsen als ik meer weet.

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 12:28

Vorig jaar was het ook al zo'n regenachtig drama. Ik heb toen L gestart en een paar keer flinke glijers gemaakt onderweg. Heb nu M opgegeven en ik twijfel nog erg!

Martinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 12:38

SusanH schreef:
Zal wel wat hier plaatsen als ik meer weet.

Dank je wel :)

M_Vainqueur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 13:18

Mijn ouders zijn op het moment even een rondje fietsen en gaan gelijk even de bodem checken van de cross. Ben benieuwd! Het is toch vanaf 11 zo goed als droog gebleven. Fingers crossed!!!

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 17:31

Hier in Veenendaal toch de hele dag al pittige buien. Vanaf vanmorgen 9.00 tot nu zeker weer 1 cm neerslag erbij gehad. Ook net weer een flinke bui. In korte tijd valt er dan ineens veel neerslag. Ook vanavond komt er nog eea voorbij.

Mijn man heeft net afgezegd. De cross is het probleem niet, die bodem ligt er idd goed bij op een aantal stukken na, iig voor het M tot hindernis 10. Meer stond er vanmiddag nog niet (B en L route heeft hij niet gelopen). Maar de aan en afvoerwegen is een ander verhaal. Daar glibberde hij nu met auto zonder trailer al weg. De wegen zijn niet breed (je kan elkaar nergens passeren) dus dat ziet hij niet zitten. Morgen gaat er nog veel verkeer overheen dus beter zal het zeker niet worden ook icm de neerslag die vanavond nog gaat vallen. En in Putten is het parkeren ook een flinke uitdaging. Het was al beter geweest als ze bij de ingang van de wei van de week rijplaten neer hadden gelegd, dat is helaas niet gedaan.

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 20:07

De rijplaten liggen er nu wel, zie foto's Facebook van ongeveer 10 min geleden. Terrein ligt er goed bij ( dressuur en springen)

M_Vainqueur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 20:37

Die foto's kan ik niet vinden maar ga er van uit dat dat om putten gaat dan? In Ede geen rijplaten?

Edit; gevonden bij Yolanda op de facebook. In Putten voorzie ik geen problemen met het parkeren zo netjes geregeld en de dressuur bodem zag er ook top uit!

Ik ga morgen ochtend maar lopen, en dan in de middag sowieso dressuur en springen, als ik dan toch moet betalen is dat een mooi oefenrondje. En dan afhankelijk van hoe de cross en het parkeren erbij ligt zondag in Ede crossen.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 20:52

Putten liggen rijplaten idd. Is vanmiddag ook hele tijd droog geweest hier. :)
Morgen is her ook hele dag droog dus M en L zal vast te doen zijn.
Veel plezier en succes allemaal!!

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 08:15

Ik ben benieuwd hoe het is vandaag
Veel plezier

M_Vainqueur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 10:26

Even wezen lopen in Ede, de bodem is op een paar plekjes na prima. Het parkeren...tsja...ben benieuwd wat ze er nog aan gaan doen, zag wel een wagen vol rijplaten liggen. Maar de ingang is goed aan te rijden maar de uitgang is toch wel een hele hoop zut.
Nu klaarmaken voor Putten. Over een uurtje vlechten.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 10:40

Dat is ook de reden dat mijn man heeft afgemeld :j . Ik weet niet of er nog iets aan te doen is als het al zooi is. Er is gewoon teveel neerslag gevallen, en er gaan ook vandaag nog veel auto's met trailer overheen. De mensen die gaan, veel plezier en succes!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 18:57

Het terrein waar morgen geparkeerd moet wordenis vrijdag en vandaag niet gebruikt. Dat ligt er dus nog helemaal top bij. Men parkeerde nu op het pad waar je met de trainingen staat. Dat is wat glibberig maar niet onoverkomelijk. Heb het erger gezien. Maarsbergen dit jaar bijvorbeeld. Bodem in de cross is top, idd op een paar plekken na maar daar kun je langs de kant rijden.

In putten zelf was het ook perfect vandaag. Bodem van de dressuur was echt gewoon goed en het springen natuurlijk op een achterberg bodem. Parkeren en aanrijden van het parkeerveld ook geen enkel probleem.!

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 19:04

Helemaal eens met Sim, de bodem in Putten was perfect, en die in Ede ook. Paden die je met je trailer moet rijden zijn nauwelijks modderig maar gewoon mooi hard. Het pad waar Simone het over heeft, waar je met de trainingen parkeert, hoef je morgen dus niet overheen.

Bodem van de cross over het algemeen top, met inderdaad een paar plekken, maar zeker niet onoverkomelijk.

Ik heb heerlijke gereden vandaag en heb veel zin in morgen, er staat een leuke cross!

M_Vainqueur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 19:16

Aha dus het pad waar ze vandaag op geparkeerd stonden in Ede gaan we morgen niet overheen? Dat scheelt een hoop, die was toch wel behoorlijk nat em modderig. Het pad van de ingang is prima inderdaad!

Ik ben benieuwd, we hebben er iig veel zin in!