Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
streep schreef:Ik rijd maximaal 2 uur naar een wedstrijd. En dit jaar wil ik texel proberen. Vraagje Cioccolato waar slaap jij op texel. Ik zoek nog een leuke plek.
Ik wil volgend jaar (als ik eigen vervoer heb) ook wel wat verder reizen dan wat ik nu doe. Dit jaar heb ik alleen clusius en wieringerwerf op mijn lijstje staan en héél misschien Lisse. Maar met trailer huren/lenen vind ik verder reizen niet zo fijn.Prisjee91 schreef:Wow.. Sommige vind ik wel echt heavy hoor!
Heb niet meer kunnen trainen en hij loopt sinds een paar dagen pas weer helemaal goed. Zit nu echt te twijfelen of ik hem niet gewoon moet overslaan.
Dany94 schreef:Prisjee91 schreef:Wow.. Sommige vind ik wel echt heavy hoor!
Heb niet meer kunnen trainen en hij loopt sinds een paar dagen pas weer helemaal goed. Zit nu echt te twijfelen of ik hem niet gewoon moet overslaan.
Ik ben helaas anderhalve week geleden flink gevallen, ik kijk even aan hoe morgen de crosstraining gaat! Komt vast goed, met jou ook!!
nicootjuh schreef:Heb er ook zin in!
Voor degene: je paard vergeet het spelletje niet zo gauw het is meer voor je eigen gemoedsrust om nog even gauw te oefenen. Vertrouw op je paard én jezelf
GO FOR IT EVERYBODY!!!
Alvast veel succes iedereen en vergeet vooral niet te genieten onderweg!
nicootjuh schreef:Heb er ook zin in!
Voor degene: je paard vergeet het spelletje niet zo gauw het is meer voor je eigen gemoedsrust om nog even gauw te oefenen. Vertrouw op je paard én jezelf
GO FOR IT EVERYBODY!!!
Alvast veel succes iedereen en vergeet vooral niet te genieten onderweg!
jesss_amigo schreef:Ik heb er echt mega veel zin in! Succes iedereen alvast!
Weer iemand toevallig of er nog fotografen komen?
Prisjee91 schreef:Wow.. Sommige vind ik wel echt heavy hoor!
Alleen mijn computer opent de startlijst niet :/