Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
M_i_R schreef:Ik weet natuurlijk niet hoe zij het doen, maar onze VA laat mensen sowieso een voor een gaan aangezien het bloed afnemen direct na de prestatie moet en dat kan niet wanneer er een clubje over de finish komt.
M_i_R schreef:Dat is mij destijds door de VA ook niet als advies gegeven. Iig twintig minuten en ook even stukje stevig draven en eenvoudig galopje. Je vraagt het lichaam tot het uiterste dus dan moet alles echt warm en los zijn, anders heb je gewoon meer kans op blessures. Zelfde geldt overigens ook voor uitstappen. Goed de tijd nemen
Anoniem schreef:Gisteren met de dierenarts gesproken. Als iedereen er Ong een half uurtje voor zijn starttijd kan zijn zou dat fijn zijn ivm de hs.
Losrijden is Ong een kwartiertje gewoon rustig draven en een stukje galopperen.
Tot zondag!
M_Vainqueur schreef:Anoniem schreef:Gisteren met de dierenarts gesproken. Als iedereen er Ong een half uurtje voor zijn starttijd kan zijn zou dat fijn zijn ivm de hs.
Losrijden is Ong een kwartiertje gewoon rustig draven en een stukje galopperen.
Tot zondag!
Ook een half uur van te voren als je zelf een HSmeter hebt? Ik was wel van plan er een half uur van te voren er te zijn, alleen moet ik dan nog opzadelen etc.