Ik heb me helaas af moeten melden, m'n paard liep niet optimaal en blijkt last te hebben van haar heup, dus dat eerst even fixen.. veel succes&plezier iedereen!
Ik doe mee in de B paarden. Debuut voor mijn 5-jarige! Moet zaterdag als eerste deelnemer in de B, dus heel spannend want kan niet eerst even kijken hoe anderen het doen en waar evt problemen liggen..... Ik ga vrijdag na mn werk al lopen
Ik ben morgen ook aanwezig maar dan als fotograaf! Misschien kom ik ook zaterdag kijken maar weet niet of het gaat lukken ivm werk. Jullie iig allemaal alvast succes!
ik rij ook mee morgen, ring 4 10.01 dressuur, 14.20 springen en 14.50 cross. !e keer weer sinds 2 jaar met deze merrie.. Ze heeft een veulen gehad. 2 weken terug in middenbeemster gereden en toen ging ze super.. Heb er zin in
L-cross ziet er gaaf uit! Morgen dressuren en dan zaterdag de rest, zin in!
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 25-03-16 08:50
Balen zeg, mijn man haalt hem vanmorgen uit stal met een dikke kogel. Hoe hij daar nu weer aan komt? Gisteren heb ik hem gereden en was er niks, simpel gedressuurd. Hij loopt gewoon goed maar toch de gok maar niet genomen. Mijn man brengt hem nu weer naar stal. Vanmiddag gaan we wel terug, even sfeer proeven en bij de anderen kijken.
Wat vervelend SusanH! Weet iemand het adres van de parkeerplaats? Op de site staan alleen coordinaten..
MarloesV89
Geplaatst: 25-03-16 09:51
Woudenbergseweg (N226). Vanaf Utrecht gezien onderaan afslag 22 (Maarsbergen) naar rechts en dan is het als het goed is ook weer de eerste rechts. Daarna wijst het zich vanzelf.