Denk dat ik dit jaar wel kom maar dan om foto's te maken
is ook lekker dichtbij, vriend woont in gelselaar. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) Fijn zeg! Volgens mij heb ik je voorbij zien komen bij 5a en b. Goed dat je het geprobeerd hebt toch?
En ik ben ook erg benieuwd hoe ik die heuvel op en af kom. Ik doe nog maar even lekker rustig aan denk ik
Rondkomen zou al tof zijn! DmNqUe schreef:Ik ben vandaag ook aanwezig geweest maar om te fotograferen! wat een fantastische combinaties zijn er voorbij gekomen! Ook morgen ben ik weer aanwezig, dus als er mensen mee doen hoor graag startnummers haha, dan vink ik dit aan op de startlijsten die ik heb uitgeprint!
DmNqUe schreef:Ik ben vandaag ook aanwezig geweest maar om te fotograferen! wat een fantastische combinaties zijn er voorbij gekomen! Ook morgen ben ik weer aanwezig, dus als er mensen mee doen hoor graag startnummers haha, dan vink ik dit aan op de startlijsten die ik heb uitgeprint!
[ Afbeelding ] [ Afbeelding ]
marloes_s schreef:DmNqUe schreef:Ik ben vandaag ook aanwezig geweest maar om te fotograferen! wat een fantastische combinaties zijn er voorbij gekomen! Ook morgen ben ik weer aanwezig, dus als er mensen mee doen hoor graag startnummers haha, dan vink ik dit aan op de startlijsten die ik heb uitgeprint!
Mooi. Heb je ook nr 80 van vandaag?
was nummer 73