[SGW] SGW Gelselaar/Neede 25/26/27 september

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 14:29

Heb vorig jaar bij een hindernis gezeten in de cross, eens en nooit weer haha

Denk dat ik dit jaar wel kom maar dan om foto's te maken :) is ook lekker dichtbij, vriend woont in gelselaar.

Renske_NW

Re: SGW Gelselaar/Neede 25/26/27 september

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 15:45

Ik zie ook graag foto's van de L paarden, Davinci! *D

davinci2412

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 16:28

Hier het foto's van het L paarden en een groot gedeelte M en B paarden. Staat zeker voor het L & M een pittige cross met mooie combinaties die wel een stukje rijvaardigheid vragen. Bodem ligt er goed bij :)
B paarden is goed te doen, staat wel stevig aan de maat.

http://beta.myalbum.com/album/E7MCjugQazSc

Vincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 18:58

Super dat je foto's geplaatst hebt!! +:)+ Thanks! Zin in :):)

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 19:46

We shall see.... :=

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-15 20:27

Ik heb vandaag geschreven bij de dressuur van de pony's klasse L. Nog bokkers in de ring gehad?

danique998

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-15 20:31

Ik kom me last minute melden, want ik doe mee aan de B paarden op zondag! :D

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 00:31

Ja dan heb je ons in de ring gehad Marijke. Wat een dag zeg hebben protest aangetekend bij secretariaat maar zit heel verhaal achter.
Sporen en zweep zouden niet mogen terwijl beide duidelijk wel toegestaan zijn volgens het reglement. Alles keurig in orde wordt je stilgezet en de ruiter was dus helemaal over de zeik.
Maar pfoe wat kun je zo zien wat een rot moment voor je proef van giga invloed is op je prestatie. Voor ons is het Nk nu eigenlijk over.
Staan we normaal zeker in de top 10 nu 1 na laatste door een slechte proef door heel het akkefietje wat nooit had mogen gebeuren.
L pony/B paarden cross vindt ik zeer simpel staan.

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 12:35

Hoorde van mijn vriend dat er vanmiddag een traumaheli ter plaatse was? Hoop dat het meevalt!

xmarloesx2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 16:59

Nouu ik ben weer thuis, dit was onze dag echt niet helaas! 169 punten in de dressuur en uitgebeld op hindernis 7 bij het springen dus niet mogen crossen! Baalde super erg had er zo erg naar uitgekeken maarja volgende keer beter! Vondt trouwens wel dat er echt laag gejureerd werd,voor de rest alles super geregeld !

marloes_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 17:07

Balen Marloes

Vandaag ook gereden. Was een erg leuke dag.
En een super opgezette cross.
Nog gezellig gekletst met marijke, waren buurtjes met de trailer.

Dressuur vond ik redelijk gaan. Helaas 2 fouten/slordigheden. 172 punten. Had ik iets hoger verwacht, maargoed maakt niet uit.
Springen had ik een super fijn rondje, foutloos.
In de cross besloten om rechtuit te proberen op 5AB. Vond via het alternatief ook zo'n rare lijn.
Deze vond m'n puppy toch nog iets te spannend, dus alsnog het alternatief gereden.
Verder super foutloos rond.
Was nog maar de derde cross met mijn paard. Dus ben alsnog super tevreden. En kon nu merken dat ze het spelletje begint te snappen, ze gaf me echt een fijn gevoel in de cross ondanks die weigering.

Heb met capcam gereden, dus filmpje zal ik wel plaatsen als die geüpload is.

shirleyp
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 17:18

Jammer Marloes, zonde dat je strandt in het parcours... Volgende keer beter!

En Marloes (versie 2.0 :) ) Fijn zeg! Volgens mij heb ik je voorbij zien komen bij 5a en b. Goed dat je het geprobeerd hebt toch?

Traumaheli heb ik niet meegekregen, maar hoorde dat er veel glijpartijen zijn geweest na 6a en b. In de wending blijkt het hoge gras toch erg glad te zijn. Goed rechtuit rijden dus! Toen ik er langs kwam werd daar iemand geholpen door de EHBO en ik geloof dat er een ambulance voor haar is gekomen. Hoop inderdaad dat het allemaal mee valt!

Heb de cross vandaag gelopen. Het wordt mijn tweede, dus vind het nog erg spannend! Er zit wel een mooie opbouw qua hoogte in. Vind er wel wat lastige dingetjes in zitten... 5a inderdaad, maar ook 3. Houd niet zo van lager landen :x En ik ben ook erg benieuwd hoe ik die heuvel op en af kom. Ik doe nog maar even lekker rustig aan denk ik :) Rondkomen zou al tof zijn!

ZanziEva

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 18:25

Ik heb vandaag de cross gelopen. we hebben al dressuur gestart en mogen morgen crossen in springen in de B paarden. Jullie hebben het over een alternatief bij 5ab. Dit heb ik dan met lopen over het hoofd gezien. Kan iemand het misschien even kort uitleggen? Bedankt!

Daantjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 18:28

Heb vanmorgen even gekeken. Heb de cross niet gelopen, ben tussen waterbak en start blijven kijken. Hebben bij de trailer gesproken met vriend/groom van het meisje wat gevallen was. Samen met het paard onderuit gegleden, helaas met opstaan heeft het paard haar geraakt tegen het hoofd. Ze moest met de ambulance mee voor de zekerheid.

shirleyp
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 18:30

Ja hoor! Als je a niet wilt springen moet je vlak voor de sprong linksaf, en een stukje verder het zandpad op terug richting b. Je maakt dus een soort u-vorm. Er zit geen hindernis in het alternatief.

DmNqUe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 20:06

Ik ben vandaag ook aanwezig geweest maar om te fotograferen! wat een fantastische combinaties zijn er voorbij gekomen! Ook morgen ben ik weer aanwezig, dus als er mensen mee doen hoor graag startnummers haha, dan vink ik dit aan op de startlijsten die ik heb uitgeprint!
Afbeelding Afbeelding

shirleyp
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 20:19

Wauw! Mooie foto's! Ik ben nr. 65 morgen, foto's zijn zeeeeer welkom!

XNonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 20:40

Gave foto's! Toevallig ook een foto gemaakt van nr 122 vandaag?

marloes_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 20:44

DmNqUe schreef:
Ik ben vandaag ook aanwezig geweest maar om te fotograferen! wat een fantastische combinaties zijn er voorbij gekomen! Ook morgen ben ik weer aanwezig, dus als er mensen mee doen hoor graag startnummers haha, dan vink ik dit aan op de startlijsten die ik heb uitgeprint!

Mooi. Heb je ook nr 80 van vandaag?

marloes_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 20:48

@shirleyp liep jij met ellen? Lijk je via je profiel te herkennen van gorssel. Dan kan het goed dat je mij bij 5 gezien hebt haha.

Mijn crossfilmpje van vandaag.

x_joyce_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 20:57

DmNqUe schreef:
[ Afbeelding ] [ Afbeelding ]

Nummer 128 & 187 morgen bruin en een schimmel beide in het paars!

DmNqUe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 21:04

XNonnetje schreef:
Gave foto's! Toevallig ook een foto gemaakt van nr 122 vandaag?

Kon het startnummer slecht zien maar hoop dat ik de goede heb te pakken!
Afbeelding

DmNqUe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 21:07

marloes_s schreef:
DmNqUe schreef:

Mooi. Heb je ook nr 80 van vandaag?

Jep volgens mij wel! :j
Afbeelding

davinci2412

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-15 21:13

Ik ben morgen startnummer 113, de kleine D pony tussen de grote L paarden :P

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-15 21:13

Wat jammer dat het zo gelopen is voor jullie kyrkelover. De zweep was 1.35m gaf hij zelf aan... dat is wel een beetje lang. En de sporen stonden recht overeind naar boven, daarvan weet ik niet of het mag naar de jury was overtuigd dat het niet mocht. Erg jammer als het zo in jullie nadeel heeft gewerkt. Ik ken dat stukje reglement niet uit mijn hoofd (was ook niet de jury maar schrijfster) maar volgens mij mogen zwepen niet langer dan 1m.

Traumaheli is gelukkig niet aanwezig geweest :)

Wat jammer marloes ken

Leuk je te leren kennen marloes_s
en heel goed gedaan zeg!

Shirley dan heb je mij waarschijnlijk ook langs zien komen :D was nummer 73

Dmnque heb je nummer 73 ook gefotografeerd? Zou leuk zijn :D

Wij hadden echt een hele gave dag. Dressuur fijn en braaf, 195.springen en cross bleven we foutloos. Wel ruim buiten de tijd maar alsnog een 7e prijs in de b paarden mee mogen nemen. Ben zielsgelukkig!