Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Equiine schreef:Ik heb me niet ingeschreven (gaat moeilijk zonder paard), maar zit er aan te denken om eventueel te komen kijken. Weet een van jullie of dit gewoon mogelijk is? Zijn er parkeerplaatsen en kan ik gewoon langs de kant plaats nemen/gaan staan als toeschouwer?
Freggle_Edge schreef:Equiine schreef:Ik heb me niet ingeschreven (gaat moeilijk zonder paard), maar zit er aan te denken om eventueel te komen kijken. Weet een van jullie of dit gewoon mogelijk is? Zijn er parkeerplaatsen en kan ik gewoon langs de kant plaats nemen/gaan staan als toeschouwer?
Zeker de moeite waard om te komen kijken, erg leuke cross! Je kunt gewoon het bos in en de cross lopen en bekijken. Let wel goed op de fluitjes zodat je optijd aan de kant gaat voor de combinaties die eraan komen.
Parkeren is in Lisse wel een soort lastig, dus je hebt kans dat je wel een stukje moet lopen. Meestal is er voor personenauto's wel plek bij de sportvelden om te prkeren.
In het bos is het echt al donker om 8 uur