Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Super Hulene! Dat hij er nu wel echt zo in zin in had! 
CalvinenGino schreef:Super Hulene! Dat hij er nu wel echt zo in zin in had!
Al had je het volgens mij in Castenray toch ook niet slecht gedaan
De tijd stond ook erg scherp!!
Maar een enkele die binnen de tijd was.
hmm 7 min maar erop, net niks dus, was wat ingelopen volgens mij, ik zat er ook wat op de korte kant op, maar toch gelukkig net genoeg om hem warm te draaien.
Percy schreef:Het was in het L CalvinenGino maar ze heeft daarna inderdaad afgegroet. Voor de punten hoef je dan niet meer verder![]()
Ik wijt het ook aan de hoeveelheid toeschouwers. Niet dat die daar niet mogen staan. Uiteraard wel maar in Hulsberg staan er wel heel veel. Paard is nog relatief onervaren en dan kan dat best eng zijn.
Zaterdag gaan we inderdaad naar Maarsbergen. Dan met de merrie in het L. Ben benieuwd hoe ze het gaat doen. Ze heeft pas 2 crossen gelopen.
Netjes Hulene, door de heuvels valt het daar inderdaad niet mee om de tijd te halen. Zeker die afdaling haalt de vaart er wel uit. Bij mij lopend ook trouwens, rolde er bijna vanaf
CalvinenGino schreef:Ik weet precies hoe een jury of de tuchtcommisie er over kan doen.
Ben zelf eens getuige geweest hoe iemand op het dressuurterrein het paard aan het bewerken was met 2 zwepen voor "impuls".
Die mocht niet meer meedoen, en kreeg een waarschuwing voor een schorsing en een geldboete.
Daarom vind ik ook dat zij erg overdrijft.
_lautje_ schreef:Je had ook normaal kunnen reageren op mijn bericht en kunnen zeggen goh achteraf niet netjes dat ik mij heb laten gaan tegen m'n paard.
Maar je word boos omdat iemand je er op aanspreekt.
Dat is pas onvolwassen.