Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vivre schreef:Toegang is gratis, maar het parkeren kost geld. Nog een tip spruitje; fluitje betekend dat er iemand aan komt en dat je dus aan de kant moet gaan. Zolang je daar goed op let en dus geen deelnemers hindert kun je op het gemak door het hele parcours lopen. Er wordt om de 2 min gestart, dus als je telkens even bij een hindernis blijft staan kun je meerdere combi's per hindernis zien.
heb er heel veel zin in! Heb alleen nog maar eventing gezien op horse event al hoewel je daar niet veel kon zien
? Ik had trouwens een heerlijke cross gereden (foutloos)! Springen ging niet zo heel erg best maar goed genoeg om de cross in te mogen. Dressuur ging gezien de omstandigheden nog aardig maar was eigenlijk geen doen. Ik heb zelfs even overwogen om me af te melden (maar gelukkig niet gedaan
)
. Bedankt voor de moeite Alvast! spruitje12 schreef:het was super leukhoop vaker te gaan! heb veel foto's gemaakt maar was er pas vanaf 12 uur, hebben ook nog nummer 177 zien vallen bij de waterbak
had er een bokker een rode jas aan bij de ophaalbrug? Die stond er heel de tijd.
bij de combinatie van sprong/sloot/sprong (vast een deftige naam voor maar die weet ik niet
) kwam ik later achter
Robin_Rikkie schreef:spruitje12 schreef:het was super leukhoop vaker te gaan! heb veel foto's gemaakt maar was er pas vanaf 12 uur, hebben ook nog nummer 177 zien vallen bij de waterbak
had er een bokker een rode jas aan bij de ophaalbrug? Die stond er heel de tijd.
volgens mij heb ik nog naast jou gestaanbij de combinatie van sprong/sloot/sprong (vast een deftige naam voor maar die weet ik niet
) kwam ik later achter
Robin_Rikkie schreef:Ik denk het niet..![]()
Heb er om 2 uur/half 3 denk ik bij een paar combinaties gestaan, toen jullie weggingen volgens mij![]()
Rood haar
ik hoop dat we niet al te erg opvielen
als ik sommige mensen naar ons zag kijken als we de bosjes insprongen omdat we een fluitje hoorde
het was echt super leuk we waren allemaal lekker enthousiast!