Hij stuurt de indeling vandaag.
Kan 1 van jullie ook op een ma, di of donderdag een crossles volgen samen met mij in maart?
Mijn weekenden zitten al zo vreselijk vol.
En 13 en 14 maart in oefencross in putten he

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Caitlinnn schreef:Het oefen springen van afgelopen zondag was afgelast, ivm slechte bodumdus dacht mis gaat de training ook niet door. Dus heb richard even een berichtje gedaan maar het gaat sowieso door
Kan 1 van jullie ook op een ma, di of donderdag een crossles volgen samen met mij in maart?
_Caitlinnn schreef:Het oefen springen van afgelopen zondag was afgelast, ivm slechte bodumdus dacht mis gaat de training ook niet door. Dus heb richard even een berichtje gedaan maar het gaat sowieso door
Moppie__ schreef:Oh, dat is balenIk heb zondag 15 maart crosstraining in Ede. En ik vind het wel erg zwaar voor Trav om 4 dagen later weer een crosstraining te doen.
_Caitlinnn schreef:Moppie__ schreef:Oh, dat is balenIk heb zondag 15 maart crosstraining in Ede. En ik vind het wel erg zwaar voor Trav om 4 dagen later weer een crosstraining te doen.
Wel leuk dat je dan ook een training hebt
Al is het bij renswoude ook een stuk galop training en kan je het natuurlijk zo gek maken als je zelf wil ...
yvetjes schreef:Hallo, is hier iemand die as donderdag met mij samen wil lessen? Ik wil het liefst een les delen. BB - B crossniveau. Locatie ben ik flexibel: Hernen (bij Rob) of Lelystad bij Roxana of Biddinghuizen bij Alice (als een van hen tijd heeft donderdag).
Iemand?