De mail is gecheckt, lijsten bijgewerkt en alles ligt klaar voor morgen. Ik schiet mijn bed in..morgen weer vroeg op voor een lange dag
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar na een paar hindernissen trok hij er zelf lekker op aan! 

Baal van de dressuur: was te laat, dus was een kwestie van 8 uur moeten en om 8 uur aan komen draven. Dan gaat proefje niet zo strak en soepel. Nog 180 p. Springen fouloos, maar wat stroef. Cross super, hij trok grootste gedeelte fijn door. Die eendjes in het water zag ie in de lucht boven de sprong
foutloos en paar sec onder optimale tijd. 6,5 en 7 voor stijl. Bij de DA weer eens voor hogere hartslag dan na
72 vs 64. Uiteindelijk 4e prijs (FR ring) met 1 punt achterstand op 3, stommerdestom van de dressuur. 
gomir schreef:Mooie foto's zeg Hollyfield! Jij had een goed plekje.
ja ik had zondag net ff een beter plekje kwa licht als zaterdag ook. Ben dan zelf ook meer tevreden over die van zondag. Voor mij de eerste keer dat ik bij een cross in een bos foto's heb gemaakt dus dat ging zaterdag niet helemaal naar wens. Maar ach zo blijf je leren he
sindaspecial schreef:Mijn dochter zag zaterdag bij hindernis 1 ook een fotograaf staan. Wie was dat dan?? Bij de Pony's.