Of in welke kleuren crossen jullie? Dat zal wel makkelijker te herkennen zijn
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Antonius schreef:Jij moet natuurlijk ook wat rekening houden met karakter, denk wel dat Ceasar dit goed doorgeeft.
Pff, nog examens ook! Veel goeie moed hoor! Zie je het zitten om je opleiding af te maken?
SofieHavan schreef:De examens ze gaan tot hier toe héél vlot, ik hoop er nu voor alles door te zijn. Dierenarts worden, het is mijn droom en met ons kindje gaat het moeilijk worden, maar niet onmogelijk, ik ben het eerste al gepasseerd en allé, ne keer dat ge goed gestart zijt, stop je natuurlijk niet meer zomaarIk krijg ook enorm veel hulp van mij mama en mijn vriend, dat scheelt ook!
xTitanic schreef:En laten we hopen dat het niet sneeuwt net als de vorige keer
Jeetje wat lag het lelijk toen.. dan begrijp ik de mensen niet die door en over die hindernissen sjezen
Daaphh schreef:Jammer dat ik dan aan de andere kant van het land woon
SofieHavan schreef:Daaphh schreef:Jammer dat ik dan aan de andere kant van het land woon
Ja idd, maar ik denk dat ook vaak als ik smorgens om 4u opsta om naar de cross te vertrekken in Vechmaal of tongeren, of wat dan ook dat zo belachelijk ver rijden isZijn de meeste officiele crossen niet te doen qua afstand voor jou?
Daaphh schreef:Haha ja heb zeker luxe in dat geval![]()
Ja wel stom dat jij dan bv als 4de ruiter moet starten terwijl ik ergens in het midden kan![]()
Kunnen ze beter Limburg eerst zetten zodat die wat van ver komen toch niet te vroeg moeten vertrekken