Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yucca schreef:Waar kan ik data vinden van andere crossen in 2014?
AmberB_ schreef:Ik meld mij ook!![]()
Amber, 22 jaar. Heb met mijn tinker Wizzard vele seizoenen tussen de B en L ponies gecrossed en ook een seizoen tussen de B paarden! Vanwege een blessure rijden we alleen nog af en toe een oefencrossje.
Ik ben ook wel een hindernisrechter bij nationale en internationale wedstrijden
Dit jaar ga ik met mijn andere paard (KWPN) Calippo, 7jaar, crosstrainingen beginnen. Momenteel rijden we L1 dressuur en B springen. Ons doel voor dit jaar is kennismaken met de vaste hindernissen en hier en daar een oefencross te rijden. Het ligt eraan hoe ze het op pakt, maar misschien eind seizoen officieel starten en anders volgend jaar pas.
Ik ga trouwens trainen bij HC de Schalm in Renswoude. Ik rij hier al jaren en heb hier ook mijn springlessen. Nog meer mensen die hier gaan trainen?
Finlandia schreef:Henry hier en waarschijnlijk maak ik veel van jullie zelfs na een SGW evenement heel blij![]()
Mn werkpaard heet Canon en gebruik meestal een 70-200 bit en we maken voornamelijk actiefoto's.
Hopelijk kan ik jullie in 2014 verblijven met een aantal mooie plaatjes![]()
Aangezien ik meestal de cross loop, om zo verschillende foto's te maken, zullen een aantal bv geen foto of een minder mooie foto hebben. Mn planning voor SGW's is erg wisselvallend en is beetje afhankelijk van t weer aangezien mn bit niet tegen regen kan.
Grote kans dat ik SGW's ben die die in t noorden, midden, oosten van NL gehouden worden
Bij wedstrijden gewoon hoi zeggen als je me tegenkomt
SusanH schreef:Amber: volgens mij ken ik jou ook, kom je wel eens tegen op de Schalm of bij de rijvereniging. Mijn man traint ook op de Schalm, maar das niet zo gek natuurlijk
.
AmberB_ schreef:SusanH schreef:Amber: volgens mij ken ik jou ook, kom je wel eens tegen op de Schalm of bij de rijvereniging. Mijn man traint ook op de Schalm, maar das niet zo gek natuurlijk
.
Ja dat kan wel! Ik rij tegenwoordig met een donkere schimmelmerrie. Volgens mij komen we elkaar inderdaad wel eens tegen bij de Plantage (oliebollenspringen?) en de Schalm.
AmberB_ schreef:Ik ga trouwens trainen bij HC de Schalm in Renswoude. Ik rij hier al jaren en heb hier ook mijn springlessen. Nog meer mensen die hier gaan trainen?