[SGW] Indoor sgw De Mortel

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Noppert

Re: Indoor sgw De Mortel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 16:40

Hier een hele fijne en een minder fijne training gehad, laten we het er maar op houden dat we erg gehecht zijn aan onze eigen instructeur :D

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-13 17:05

Altos fijn dat het goed ging
Noppert fijn dat in ieder geval een training fijn ging

Knalgroen mag gewoon. Je ziet heel veel felle kleuren in de cross. Ik rijd in het turkoois met donkerblauw

reneemontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 18:36

Hier ook super tevreden over de training. Paard deed het echt super en vond het zelf ook erg leuk. Goed vooruitzicht voor de maandag. Heb ook veel lijntjes gereden en goede begeleiding gehad van Rob. Dadelijk weer terug voor de derby.
M'n zusje doet daar aan mee.

Alvast succes voor iedereen morgen!!

venga

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 20:28

Hier ook heerlijk getraind :) Echt genoten, wat wordt mijn paard daar toch blij van :) en ik dan automatisch ook.

Zucchero

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 23:57

Hoi hoi!
Vandaag ook de training meegereden, tegelijk met de meiden van Noppert. Net als Noppert miste ik Rob (en Suzanne trouwens ook) echt enorm. Toch ben ik heel tevreden over hoe het ging!! Hij probeerde het op een paar momenten wel van mij over te nemen, maar ik kon hem veeeel beter corrigeren dan vorig jaar (Toen wel goede begeleiding gehad van Fried van Stiphout en daar had ik vandaag nog steeds plezier van!). Zeker het eerste deel van de training ging hij echt heel fijn! Later werd hij wat te heet om fijn te rijden, maar toch tevreden!
Van de begeleiding heb ik vandaag helaas niets geleerd. Wel een erg aardige man trouwens.
Ben er trouwens op het allerlaatst echt nog heeeeel knullig vanaf gevallen. Paard wilde nog een hindernisje extra, maar ik niet, waardoor we onmogelijk voor de volgende hindernis uit kwamen en toen scheidde onze wegen :+
Venga kwam mij nog heel lief oprapen :D

Morgen nog even bij de trainingen kijken en maandag sta ik weer paraat (hopelijk mag ik inderdaad weer als ringmeester!) om jullie aan te moedigen. :j

Veel plezier en succes alvast voor iedereen die nog mag rijden!!
Tot later!

venga

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 00:36

Jaaaa! Ik ken jou nog van het ringmeesteren vorig jaar, Zucchero! :j

ulaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 00:44

@ zucchero, ik heb je inderdaad zien vallen, ik had je paard gepakt.
Zelf niks aan over gehouden?

Ik miste inderdaad ook rob. Mijn paard kan je namelijk niet terug rijden ons ritme moet hoog liggen en dat mocht nu niet wat resulteerde in paar keer 5 meter voor de sprong stil staan. Zelf dus toch gewoon tempo gereden en heb dus alleen te horen gekregen 'rustig rijden'

Iedereen heel veel succes morgen!

Zucchero

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 00:57

Mijn val zag er vast nogal vreemd uit. :+
En ik na de val steeds maar zeggen: "maar ik wou echt niet springen!". Zucci-paard wel en hij is blijkbaar de baas... :+

Wie ben jij dan Ulaantje? :)

ulaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 10:21

Ik reed gister in de eerste groep op een groot bruin paard.
Heb rood haar en moet vandaag in de b paarden als 4e starten.

Zucchero

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 10:23

Ah! Eh..... nee, dan weet ik nog steeds niet precies wie jij bent :+ Ik zal je dan vast nog wel tegenkomen. Ik ben makkelijker te herkennen aan mijn ietwat stijve bewegingen... :') Ik ga nu even trainingen kijken en vragen hoe laat ik morgen paraat moet staan.

Noppert

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 10:30

Wij gaan vanmiddag weer, dochterlief mag als 8e springen bij de B-pony's. Sterkte met de spierpijn vandaag Zucchero :(:)

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 13:26

Sterkte met je spierpijn Zucchero! Jammer dat de begeleiding niet was wat je ervan verwachtte.
Ulaantje: succes straks! En ook jammer van de begeleiding.. gelukkig kon je het probleem zelf oplossen :)

Wij hebben lekker getraind, leuke groep met goede begeleiding. Erg tevreden en blij :)

Zucchero

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 14:36

Heb gewoon net al een mailtje naar Rob gestuurd en Suuz wil ik ook weer bellen om af te spreken, maar wacht dus eerst even het antwoord van Rob af. :j

Noppert

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 14:46

Hahahaha Zucchero, toevallig dat ik gisteren tegen Venga ook al zei dat het weer tijd werd om een keertje bij Rob af te spreken :D

Zucchero

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 15:20

Rob is gewoon zoooo fijn als instructeur!! Past goed bij Zucchero en mij! :j

MS_eventing

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 17:13

Foutloos springparcoursje in de L pony's dus op naar de cross!
Iedereen alvast succes morgen!! *\o/*

venga

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 18:17

Ik heb je zien rijden, lovecortana :) was netjes.
Wat ging het snel bij het springen! Ik was eigenlijk nog niet klaar met losrijden in de donkere tent. Met 1 balkje over de finish, dat had veel slechter gekund met slechts 3 sprongen losspringen. :)

shetties

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 18:28

Goed gedaan lovecortana, ik heb je zien losrijden bedenk ik me nu :D

Dat valt dan nog mee venga, het ging inderdaad snel. Maar dat vond ik wel fijn eigenlijk.
Ik heb maar 2 sprongen ingesprongen, maar dat was eigen keus :P

Hier ook een foutloze ronde met springen, vond sommige sprongen best hoog staan, maar dat kan ook komen doordat het indoor is. Maar we mogen crossen *\o/*

ulaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 19:30

Netjes lovecortana en shetties.
Is ook niet slecht venga.

Hier ook een foutloze ronde met springen.
Ik vond het juist laag staan :o

Iedereen heel veel succes morgen!

pam15

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 19:54

Vandaag met mijn Cees onze eerste echte crosstraining gehad. Van de zomer met een paar boomstammetjes bij Rob gespeeld maar dit was meer het echte werk.

Na twee jaar weer eens springen over vaste hindernissen heen. En oh wat was ik blij met de mentale steun van Fried. Wat was die noodzakelijk om mijn gebrek aan routine en lef te compenseren. Maar mijn kanjer met dito hart sprong alles, al moest ik mijn moed af en toe uit de punten van mijn laarzen gaan halen.
Ik heb genoten van de begeleiding en van de prestaties van mijn jeugdige groepsgenoten. Wat is het toch een leuke tak van sport.

Ik wens jullie morgen veel succes bij de cross. Ik ben in het parcours te vinden als schrijfster van de stijljury.

Zucchero

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 20:03

Fijn dat het goed ging met Cees!
Je hebt een mooi klusje dan morgen!! :D Ik sta weer als ringmeester. Helaas alleen zicht op de kleine ring, maar hopelijk word ik af en toe afgelost en kan ik ook de rest een beetje bekijken :j

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 21:02

Ik was vanochtend met een vriendin mee om foto's te maken van haar SGW training. Tussendoor ook nog wat andere paardjes meegepakt. Misschien dat jullie nog mensen (of jullie zelf?) herkennen:
http://oypo.nl/632A4E84E31A7B38

Ze had les van half 10 tot half 11, maar er staan ook twee paarden van de groep ervoor en erna op.

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 22:21

Ik ben 1 van die twee paarden.. jammer dat je er niet eerder was haha.. gave foto!

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 22:34

De schimmel neem ik aan? :)
Leuk om toch nog iemand terug te vinden haha
Fried vond dat je vanaf de zijkant geen goede foto's kon maken dus hij nodigde me uit om midden tussen de hindernissen te komen staan :Y)
Vriendin van mij vroeg zich af of er van de zomer ergens hier in de buurt nog meer van die trainingen zijn, weten jullie dat toevallig?

MS_eventing

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 10:55

Iedereen succes vandaag :D

shetties Ik heb jou ook gezien bedenk ik me net haha. Ik weet nog dat mijn moeder zei: '''Huh? Rijdt die haflinger mee met de paarden? ik: Jaa zo te zien wel . Zij: Pfoehpfoeh das wel heel knap tussen al die grote paarden. Haha hier was ik het heel erg mee eens :D