[SGW] Nabespreking SGW Neede

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

nietactief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 21:30

Gefeliciteerd allemaal met de resultaten
Ik heb zaterdag mee gedaan met de L pony's ben toen kampioen geworden. 203 en 207 in de dressuur foutloos springen en foutloos cross en binnen de tijd
Helemaal happy! :D *\%/*
Laatst bijgewerkt door nietactief op 29-09-13 21:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Linde86

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 21:31

En nr 88 (B paarden) vandaag? ;)

Bar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 21:45

lucynoz schreef:
Gefeliciteerd allemaal met de resultaten
Ik heb zaterdag mee gedaan met de L pony's ben toen kampioen geworden. 203 en 207 in de dressuur foutloos springen en foutloos cross en binnen de tijd
Helemaal happy! :D *\%/*

Gefeliciteerd!

xxitsmexx

Re: Nabespreking SGW Neede

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 21:50

hier ook maar even een verslagje

Ol
dressuur niet zo heel erg fijn werd wat sloom en wilde niet echt lekker erdoor lopen. 170 en 168. springen helaas een stop op 3b was gewoon geen rijden van mij. Cross ging echt weer super fijn en foutloos rond. echt super gevoel de laatste 3 wedstrijden.

Bay
met dressuur 185 en 179. maar liep wel erg fijn alleen wilde hij zich niet lekker loslaten op de rechterhand.
springen tja nog niet super (ook pas ons 3e parcours van dit jaar) daar 3 balken.
cross eerst al een rechtsomkeert het starthok weer in. daarna 1 wel goed met veel aanmoediging. H2 een weig en staken en na h2 ook niet het bosje in willen. Daarna erg fijn door kunnen rijden. alleen op pad na 3 wel even flink aanmoediging nodig want hij loopt niet fijn op zo'n hard pad met steentjes.

uiteindelijk met beide super tevreden :D
een flink oefenen met dres en andere met springen en weggaan bij de andere

Franciska15

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 22:39

Toevallig dan ook van 168(zaterdag)? B paarden.. :)

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 23:22

Zo, nu eerst m'n eigen verslagje en daarna ga ik bijlezen. Voor het eerst sinds tijden weer een L-cross gereden nadat we van de M weer naar de B zijn gegaan door problemen in het springparcours. Het springparcours was voor mij dan ook het spannendste onderdeel. Tussen de dressuur en het springen de cross toch maar voor een tweede keer gelopen omdat ik bij de eerste keer verkennen een paar keer verkeerd gelopen was. Toen Otje gepakt die opgezadeld in de trailer stond en gaan losrijden voor het springen. Een paar sprongen gemaakt en dat ging lekker, toen het parcours in. Ik zag het meeste op tegen hindernis 3, de gele dubbel. Maar alles ging goed in het parcours, geen weigeringen, ook niet bijna. (ik had daarvoor nog erg meegeleefd met nummer 109 die er bijna uit moest) We hadden wel een paar balken maar dat vind ik niet zo erg.
En toen de cross. Die ging hartstikke goed! Ik vond het best een pittige L-cross maar Ot ging als een speer en sprong alles. De moeilijkste leek mij H10, de twee banken (waar de B de picknicktafel sprong). Maar ook die sprong hij prima. Op het veld voor de fruitkraam nam hij uit zichzelf een enorme sprint maar bleef controleerbaar, teruggenomen voor de hindernis en netjes gesprongen. Op de volgende hindernis kwam hij wat terug en verloor ik mijn stijgbeugel. De waterinsprong meteen daarna genomen met één beugel en snel naar mijn stijgbeugel vissen maar ik kreeg hem niet te pakken. Ik had al besloten bij de zwaan het alternatief te nemen. Dus rechts het water weer uit en nog steeds naar mijn stijgbeugel zoeken. Toch de tweede waterinsprong maar zonder gedaan, dat was de lastigste omdat je terugkomt door het water en meteen een bocht naar rechts moest maken (ik was m'n linker stijgbeugel kwijt). Maar gelukt, en dus ook maar door zonder stijgbeugel naar de laatste hindernis. Die ging ook goed en gefinished. Ik heb een heel fijn gevoel overgehouden aan de cross en ga voorlopig weer lekker L starten. *\o/*

Ik zag nog een politieauto het terrein oprijden. Wat kwam die doen? Heeft er iemand te hard gereden of zo? :D

bvw ik vind het superknap dat je de M hebt uitgereden! Die 3 rietkragen schuin op een rij zagen er lastig uit, en de waterpartij ook! Ik heb op allebei een vervelende val gezien... #)
Ik heb nog een filmpje van je op de coffin. Ik heb 187 ook gefilmd (om te oefenen) dus als iemand die kent?

Oja, en voor de fotografen: ik was nr. 153! ;)

femkefloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 06:46

Ik hier ook weer een super dagje gehad in Neede.
Dressuur liep ca fijn dus 202 en 205!
Toen springen helaas één pechbalk op de laatste dubbel.
Doordat ca de balk op een of andere manier zo aantikte dat ik niks hoorde was ik super blij dacht dat ik foutloos was, maar na 2 seconde viel hij dan toch helaas!
Cross liep ze ook weer top foutloos rond en binnen de tijd.
Helaas 1 stijljury die mij niet aardig vond (eerste onvoldoende die ik gerede heb en gelijk een 4.3 :') )
Maar toch fijn kunnen rijden en 5de van gelderland geworden!
Voor de fotografen nummertje 144!

digo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 07:16

Ik heb gisteren heerlijk gereden. Het weer was Top en er was veel gezelligheid!! Dressuur 200 punt springen foutloos en cross foutloos met wat tijdfouten en daarmee 3e geworden!!

Iemand nog foto"s van 134 L zondag

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 07:18

Wat een mooie wedstrijd in Neede! :D

Dressuur ging een keer heel braaf, maar mocht een stuk actiever. 182 en kon me goed vinden in de punten en het commentaar. Springen ging niet zo lekker, 1 ging wat raar en daarna kon ik nog maar net blijven zitten :P op 2 en 3 balken en pas vanaf 6 ging het eigenlijk goed haha.
Cross super, mooi foutloos en 4 seconden buiten de tijd :) ik was nr 120!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 08:17

Zaterdagavond nog gebeld, om 8 uur te horen gekregen dat ik kon starten!
Dressuur ging een stuk beter dan in Norg, hij ging niet aan de loop, maar we hadden minder punten... Wel genoeg voor winstpunten in de cross.
Springen heel fijn foutloos. In de cross een stop op de dubbel van picknicktafels, super fijn gereden. Voldoendes voor de stijl dus ik ben heel tevreden.

Hier wat wisselende verhalen, maar vooral positieve, top +:)+

Horsemaniac

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 08:32

gefeliciteerd iedereen die lekker gereden heeft en in de prijzen is gevallen! hopelijk kunnen de tegenvallende resultaten dit jaar nog even goed gemaakt worden in een andere SGW wedstrijd! met een goed gevoel je seizoen afsluiten zou toch wel lekker zijn! :D

Hier aso mw pepernoot met haar verslagje... kan er kort over zijn. dressuur ging wel lekker ;) 225 punten in de L.... duzzzzzzzzzzzzzzzz nieuw pr dat snap je wel :P
verder foutloos gesprongen en foutloos gecrossd! ik had mijn controle punten voor de hindernissen allemaal wat vroeg maar dat was bewust, wilde alle combinatie springen goed nemen en nergens een alternatief rijden en had alle energie nodig voor die ZWAAN :D alles is gelukt. houd nog wel 8 startfpunten voor tijd maar ach... met die aso dressuurpunten kon ik me die gelukkig wel veroorloven... heerlijk gereden en een 1ste prijs mee naae huis mogen nemen! TROTS!!!!!!!!!!!!!!

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 08:47

slowmotion beelden van gisteren

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 08:50

Hm dat is nog eens een score gefeliciteerd met je prijs

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 08:52

was een mooie dag gister! Leuk om velen weer even te zien en spreken!

Nog wel even een rotmoment toen ik de bult weerzag, na de val van vorig jaar.

iedereen met prijs gefeliciteerd!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 08:55

Aso Anne! Gefeliciteerd hoor :D
Mirthe netjes hoor! Nu nog extra oefenen op de dressuur
Rianne dat gaat lekker, volgende jaar M toch?
Digo gefeliciteerd, netjes gedaan
Femke dat is wel een heel laag cijfer op je stijl? Wat voor commentaar stond er op het formulier?
Motje je springen ging echt netjes hoor! En thx voor het filmpje, Frits keek wel even gek naar de greppel! Zat ook veel te weinig terug, ging er zowat voorover af :o
Mendy goed gedaan hoor! Je hebt het weer gewonnen van Bay
Lucynoz ook al een goed resultaat! Gefeliciteerd

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 08:56

Top gereden Anne. Wat een resultaat wauw :D

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 09:09

Dat slowmotion filmpje is wel heel mooi gemaakt! Moest wel lachen om de laatste, die ging ook erg knap over het verkeerde deel van de hindernis

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 09:16

Wat een prachtig filmpje Anke! Je ziet zo mooi alle details! En die schimmel die over de "staander" van de laatste hindernis springt! :wow:

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 09:26

Ik heb hem zelf niet gemaakt maar wel iemand uit de organisatie waar ik afstudeer momenteel.
Bianca: Haha echt he. Wel een triest einde zeg := maar ook dat hoort bij de sport..

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 09:44

Uitslagen zondag staan erop. :)

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 09:45

wow die laatste.... jemig haha

Jongens al die resultaten... de meesten heb ik al wel gefeliciteerd en jammer voor degene waar het minder liep.

Hier een hele fijne gezellige dag gehad! En wat een mooi weer!
Beide in het L gestart. M'n jonkie zijn start en finish waren niet echt top. Na hindernis 1 eerst vol op de rem voor een klein meisje :oo wat gelukkig echt net goed ging. En in het water had ik helemaal mijn focus op de M-insprong. (oeps) Kon gelukkig wel net binnen het vlaggetje blijven en paard deed het super. Al strompelend door het water en over de zwaan. := Maar wel foutloos.
De schimmel ging echt fijn en was foutloos en 2e.

Horsemaniac

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 09:58

BVW: ja dat was ook jouw schuld! jij zei dat ik 230 ging halen! nou ik zat er niet ver naast en heb nog ruimte voor verbetering dus wie weet kan ik je eisen waar maken! :P

Anke cool filmpje! iemand stond mij ook te filmen met een camera maar ik weet niet wie! zou dat dezeflde persoon kunnen zoijn? ik heb nog geen filmpje namelijk ;) jammer want ze ging zo mooi door het water :D

SUE respect zoals je het met dill hebt opgelost! echt schrikken en niet fijn starten als eerste in de cross en dan direct al meisjes voor/onder je paard ....

Horsemaniac

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 10:00

kan iemand mij uitleggen wanneer je die bronzen koe de bollert in de klasse L nu wint? N.ie.nke v.a.n R.O.E.K.E.L won hem nu! SUPER LEUK! maar ik snap nog niet waarom... ben ik nu blond?

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 10:03

Oh ik dacht dat ik buiten de tijd was, juist 5 sec. Binnen de tijd! :D

@bvw in Westerbork is de bedoeling! Jij ook weer mooi rond hier, ik vind het knap hoor!

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 10:27

Vaak zijn er ook wel mensen van nieuwsuitberkelland die komen filmen. Wie weet hebben die je gefilmd Anne! Raar. Geen idee hoe ze dat berekenen??