[SGW] Nabespreking SGW Lisse outdoor

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 17:24

Jammer van de waterbak Maaltje. Water blijft toch altijd spannend. Mijn dochter had drie verschillende waterbakken geoefend voor deze cross. Hij ging wel even terug in draf maar liep wel door. Eigenlijk vindt hij water namelijk heel erg leuk. Als hij eenmaal in een waterbak is heeft hij de grootste lol.

Jammer Marleen maar helaas. Vervelend dat je geen verbetering hebt. Dat kan heel frustrerend zijn.

Ik hoop ook nog op foto's van de zaterdag. Heb maar een foto van de cross kunnen maken omdat ze in dat bos verspreid stonden. Verder wel springfoto's van haar parcours gemaakt maar nog een crossfoto zou leuk zijn. Een foto van je debuut is niet zoveel.

Bij de B paarden ging het ook helemaal verkeerd met de uitslagen. Mijn dochter had 4.13 gereden en er stond 4.31. Zij had de stijlpunten van een ander en die van haar stonden dus weer bij iemand anders. Uitendelijk kwam het goed maar we hebben 3! uur moeten wachten op de prijsuitreiking. Ik had het al bijna opgegeven maar omdat mijn dochter in de prijzen zat wilde ze blijven, snap ik ook wel.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 18:54

MissMiekjee schreef:
Maar de uitslagenverwerking viel wel wat tegen >;) , samen met nog een paar anderen protest aangetekend, technisch afgevaardigde erbij gehaald en uiteindelijk toch gelijk gekregen... Verkeerde stijlpunten, tijdfouten voor binnen de tijd rijden (binnen de 20 seconden marge welteverstaan)?
Maar uiteindelijk is alles goedgekomen, veel kilometers gemaakt, pony's weer veel geleerd en met een tevreden gevoel huiswaarts gekeerd +:)+

Niet bij iedereen is dit goed gekomen jammer genoeg. En als je 2 uur na de laatste starter de uitslagen onder ogen krijgt, aangeeft wat er niet goed is, het secretariaat dat wegwuift en niet wil luisteren kun je de FV er bij halen. Dan ben je nog 2 uur verder...... en waar gaat het om? 5 euro, een andere kleur rozet en de eeuwige roem. Maar jammer is het wel. Bovendien waren er behoorlijk wat tijden verkeerd verwerkt en dus zou de hele uitslag op z'n kop gaan. Volgens mij hadden ze dat gisteren niet meer gered om van die B paarden een correcte uitslag te maken.

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 18:59

Jammer dat het zondag ook mis ging. Zaterdag was er een deelnemer die ervaring had met het systeem en heeft meegeholpen waardoor het toch nog goed kwam. Het schijnt dat degene die het systeem had aangeschaft en er mee om kon gaan redelijk op het laatste moment het bijltje er bij neer had gegooid waardoor er totaal onervaren mensen in het diepe werden gegooid. Nooit leuk zoiets, niet voor de deelnemers maar ook niet van de mensen die hun best doen om het voor elkaar te krijgen en daar dan niet echt in slagen.

texelse

Re: Nabespreking SGW Lisse outdoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 19:05

Nee zeker zonde. Maar als er dan 2 jongedames staan, die beide hier ervaring mee hebben, en de dames van de rekenkamer er zo door hadden kunnen helpen, weggestuurd worden, en de prijsuitreiking dan maar gedaan wordt voor de "gecorrigeerde" uitslagen gepubliceerd zijn, dan is dat wel een beetje jammer.

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 19:09

Dat is zeker jammer, zaterdag lieten ze zich wel helpen en daardoor kwam het uiteindelijk goed maar wel uren later helaas. Het is gewoon niet leuk als je verkeerde tijden en uitslagen bij je naam ziet staan.

Bossiema

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 20:51

Heb weer erg genoten van deze SGW in Lisse vooral het springen en de cross waren weer geweldig om te bekijken. Heb de nodige foto's gemaakt hierbij. Voor de liefhebbers van foto's van het springen en de waterbak, zie de link in mijn profiel of bekijk http://www.van-den-bos.com.

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 08:05

Leuk Marcel! Zat een mooie springfoto van mij bij. (paars shirt/ donkerblauwe broek heel donkerbruin paard)

Weet er iemand al wie de Fotograaf was die 2 dagen bij het heksenoog stond??

lavinak

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 11:10

Goed om zoveel positieve verhalen te lezen! Wel zonde van het gedoe met de uitslagen...

Mijn verhaal over zaterdag is kort en minder geslaagd. Dressuur ging heerlijk, inspringen ging heerlijk maar toen kwam ik in de ring en het leek wel of ik een volslagen ander paard onder mn billen had.. Stop op 1, 2 en 3 en de cross dus niet meer gezien :(. Ik was wel even goed boos, maar in de inspring bak was ze weer helemaal normaal en sprong alles weer. Ongelovelijk. Weet uiteindelijk niet wat voor punten ik voor de dressuur had, want mijn ring was nog niet uitgerekend toen ik weg ging helaas.

Gelukkig stond er voor zondag een strandrit op de planning, dus al met al nog een mooi weekend gehad ;).

Lousje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 11:44

Lavinak, waardeloos is het als ze dat doen. Die van mij heeft dat soms ook ineens in een parcours. Gelukkig heb je nog wel een leuke strandrit kunnen maken.

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 12:26

Even een tip voor een ieder!! :)*

Kijk jezelf en je paard goed na! Max had een teek opgelopen!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 12:27

oei, gelukkig zijn de meesten niet besmet, maar oplettend zijn is wel goed. Want de ziekte van Lyme wordt zo vaak onderschat

Lousje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 12:36

Oeh, nog even checken maar dan. Heb zelf zonder dat ik het wist Lyme gehad en zit nu nog met de resten ervan.. Wil geen ziek paardje.

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 12:49

Ik zal Daimler dan ook maar even nakijken. Wat rot Lavinak, zo jammer als je dan de cross niet meer kan rijden. De e-pony van mijn dochter kon ook opeens zo uit de hoek komen. De laatste tijd gaat het gelukkig een stuk beter maar het is niet leuk als ze je tijdens het parcours ineens in de steek laten.

lavinak

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 13:27

Bedankt voor de reacties Lousje22 en Percy.
Goed dat je de teek had gevonden max, vieze dingen zijn dat je hebt het zo te laat in de gaten.

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-13 13:37

Thanks voor de tip, zal spook straks even nalopen!

Inderdaad jammer als je paardje je zo in de steek laat. Mijne had er ook nog wel een handje van maar laatste tijd gaat beter gelukkig.

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 14:34

Dit was een hele vieze kleine. Hij zat behoorlijk diep. Hij was ook niet zwart maar een beetje bruinig/ roestkleurig.

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 14:36

Afbeelding

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 14:39

Afbeelding

marleeentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 14:52

Goede tip Max!
Wat zonde Lavinak, waardeloos als het dan opeens in de ring niet lukt.
Marcel, mooie foto's! Heb ik toch ook nog wat foto's :) want de meeste fotografen zullen wel bij de cross gestaan hebben.

lisannehorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 15:19

ik was allebei de dagen bij de cross aan het kijken. Zag er echt heel leuk uit de cross!
Vele gezien die wijgerde bij waterbak , en dan ook nog is zuur dat vele hun nummer moesten afgeven..
Zag een meisje haar pony weigerde paar cm voor de waterbak en vloog over zijn hals, gelukkig stapte ze weer op!

- goed dat je de teek had gevonden!
Ps, vond het ook zo leuk die meisjes op hun pony's helemaal in het roze :D
- De piano was ook leuk om te zien!

jumerenik

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 15:52

ikke was helemaal in het roze :D

Jo85

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 16:57

Bedankt voor de tip om te checken op teken.

Ik hoop heel erg dat er nog foto's van zaterdag langs gaan komen :):)

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 17:07

Ja, dat hoop ik ook. Zie alleen foto's van de zondag.

Gaat iemand van jullie 13 oktober in Merksplas meedoen? Ik heb mijn dochter opgegeven, hoop dat ze mee kan doen.

xdeniseeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 17:55

Weet iemand wanneer ongeveer de uitslagen online komen?
Ik heb namelijk niet op de prijsuitreiking gewacht.

Jammer dat er van zaterdag geen foto's gemaakt zijn!
Gelukkig heeft mijn groom nog wat foto's gemaakt! Was echt een super cross!! :)

vascol

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 18:22

Ik zit ook op de uitslagen te wachten.. Maar gezien de chaos in de uitslag van de B (zondag) zal het me ook niet verbazen als ze niet online komen...