Op de site staat dat de oefencross zaterdag vanaf 8.00 uur open is voor verkenning. (Bij deelnemersinfo) Yavanna mooi dat je achter Mirthe aan moet; kan ik (proberen) jou deze x op de foto zetten!
Oke, dan ga ik dus zaterdag lopen. Hoef pas om 10.30 uur, dus tijd zat!
janine12
Geplaatst: 15-10-13 14:08
Hoeveel tijd heb je ongeveer nodig voor het verkennen van de cross?
snorremans
Geplaatst: 15-10-13 20:15
Ik had een mailtje er over gestuurd en kreeg dit terug: Het parcours verkennen is vrijdagmiddag al, de tijd is nu nog niet bekend. Ook kan je zaterdagochtend tijdens de B-cross het parcours verkennen, pas dan wel op de deelnemers die langs rijden.
Iemand die misschien weet hoelang het parcours dan ongeveer open zou zijn vrijdag?
Op de site staat dat de oefencross zaterdag vanaf 8.00 uur open is voor verkenning. (Bij deelnemersinfo) Yavanna mooi dat je achter Mirthe aan moet; kan ik (proberen) jou deze x op de foto zetten!
Oh dat zou heel leuk zijn!
ientie
Geplaatst: 16-10-13 08:50
Vrijdagmiddag idd parcours verkennen vanaf 15.00 uur. Staat inmiddels op de site.
Volgens mij kun je altijd direct weg als je dat wilt. Helemaal na een oefentcross.
Lappie_Lap
Geplaatst: 17-10-13 07:46
Je wordt tijdens de oefencross beoordeelt op stijl, het is wel leuk en leerzaam om na de cross even te wachten op de stijlcoupons Voorgaande jaren werd dat nl niet op internet gepubliceerd, en dan nog zou je alleen het totaalcijfer zien.
janine12
Geplaatst: 17-10-13 12:05
Hmm okee. Krijg je die dan pas als iedereen is geweest? Ik moet namelijk als eerste van mn groep en ik weet niet hoelang mn ouders willen wachten.