Ik schrijf in ring 1, L paarden, die is rond half 11/11u afgelopen, dus moet dan de eerste starters van de cross al wel kunnen fotograferen.

Ga in ieder geval m'n best doen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

MarrieLeen schreef:Horsemaniac, als je flink door loopt is het goed te doen hoor, fiets is natuurlijk nog makkelijker.![]()
Ik schrijf in ring 1, L paarden, die is rond half 11/11u afgelopen, dus moet dan de eerste starters van de cross al wel kunnen fotograferen.
leuk dan rijd ik denk ik in jouw ring!
moet als nr 8 op de startlijst
Horsemaniac schreef:MarrieLeen schreef:Horsemaniac, als je flink door loopt is het goed te doen hoor, fiets is natuurlijk nog makkelijker.![]()
GEWELDIG!leuk dan rijd ik denk ik in jouw ring!
moet als nr 8 op de startlijst
ik rijd denk ik ook in ring 1 dan haha, nummer 5
MarrieLeen schreef:Leuk al die deelnemers weer in Vasse dit jaar!![]()
Mijn vriendin zit bij de vereniging, dus ik ben er dit jaar ook weer bij als vrijwilliger. 's Ochtends schrijven bij de dressuur,
daarna ga ik met mijn camera het terrein op en zal ik fotograferen! Dus als je je starttijden even doorgeeft/je startnummer, houd ik je in de gaten!![]()
Jolien, leuk dat je er weer bij bent dit jaar!

Ik denk dat ik morgen ook alvast ga verkennen, dan zitten we op de dag zelf ook niet te kijken waar we allemaal moeten zijn. 

ook voor een stalgenootje. Je mag je nummer wel pben dan stuur ik een appje met foto's. ook voor anderen die foto's willen
maar vanaf telefoon uploaden en dan hier neerzetten gaat wat lastig. Ik ga tegen 4 uur/half 5 verkennen 
de hindernissen stonden meestal nog op L hoogte, dat scheelt ook voor morgen!
wordt vast een mooie dag!
ik ben ook wel heel erg benieuwd wat ik moet missen namelijk!
denk dat je moet wachten op de foto's van de fotografen.