Wel mooi, dat betekent dus dat ik twee winstpunten bij elkaar heb geharkt vanochtend
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
lieveemma schreef:hetismij schreef:De uitslagen staan er al opWeet iemand hoe het nou precies zit met die stijlpunten? Ik heb 49,5 gehaald is dat goed of slecht?
ja dat zijn dan je strafpunten in totaal. nu was er geen dressuur dan begint iedereen met 50 strafpunten daar gaan jou stijlpunten vanaf dus zeg maar je haalt bij alle 2 de jury's een 7 gemiddeld dan gaan er 14 punten af en hou je 36 punten over. daar komen weer de stafpunten van het springen en cross bij dus als je dan een balk en 4,2 tijdfouten hebt komt er weer 8,2 bij dus hou je 44,2 over. (de getallen / strafpunten gewoon even als voorbeeld) en de gene met de laatste strafpunten die wint natuurlijk!

). Je hebt dan wel niet in de ring waar ik schreef gereden, maar ik heb je in de verte wel zien rijden. Ik schrik ook van je punten! Je paard is erg langgelijnd en niet het meest handig gebouwd voor de dressuur, maar verder vond ik wat ik heb gezien er netjes uitzien. Had je nog commentaar over de geslotenheid van je paard?
Wat is dat een heerlijk paard. Verder was ik niet zo gecharmeerd over hoe er werd gereden. Hulde aan sommige paarden 
Springen was ook geen succes, sterk en druk. Voor de start lag ik er al 3 keer bijna af, kreeg hem niet in de buurt van de startbox en hij ging echt helemaal uit zn plaat. Op het laatste moment ging hij er in en kon ik gelijk weg haha. Cross ging sommige stukken heen fijn, sommige stukken was het een geslinger om tussen de vlaggen door te komen. Hij was toch wel een beetje onder de indruk, ook niet zo gek aangezien hij 9 maanden geleden zijn laatste cross in Varsseveld liep. Het stond ook niet flauw gebouwd. Op zich wel tevreden, springen gaat normaal altijd goed en die dressuur blijft toch lastig met hem.