[SGW] SGW Vlietlanden, verslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

asbadedas

Re: SGW Vlietlanden, verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 20:28

Thanks voor de uitleg lieveemma! Ik snapte er ook niet zo veel van.....
Wel mooi, dat betekent dus dat ik twee winstpunten bij elkaar heb geharkt vanochtend :-)

emmmaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 20:33

asbadedas schreef:
Thanks voor de uitleg lieveemma! Ik snapte er ook niet zo veel van.....
Wel mooi, dat betekent dus dat ik twee winstpunten bij elkaar heb geharkt vanochtend :-)

ja als je op je protocol 2 keer een zes hebt wel :)

ik had een 6 en een 5,7 dat is wel jammer dan telt ie volgens mij niet.

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 20:34

Dan telt ie inderdaad niet.. Ik had precies het zelfde als jou lieveemma, met mijn ene paard.. Het gemiddelde moet een 6 zijn van beide stijljury's

emmmaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 20:35

Bonny_CT schreef:
Dan telt ie inderdaad niet.. Ik had precies het zelfde als jou lieveemma, met mijn ene paard.. Het gemiddelde moet een 6 zijn van beide stijljury's

ja is wel jammer dan maar ach volgende keer beter!!

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 20:36

lieveemma schreef:
hetismij schreef:
De uitslagen staan er al op :) Weet iemand hoe het nou precies zit met die stijlpunten? Ik heb 49,5 gehaald is dat goed of slecht?

ja dat zijn dan je strafpunten in totaal. nu was er geen dressuur dan begint iedereen met 50 strafpunten daar gaan jou stijlpunten vanaf dus zeg maar je haalt bij alle 2 de jury's een 7 gemiddeld dan gaan er 14 punten af en hou je 36 punten over. daar komen weer de stafpunten van het springen en cross bij dus als je dan een balk en 4,2 tijdfouten hebt komt er weer 8,2 bij dus hou je 44,2 over. (de getallen / strafpunten gewoon even als voorbeeld) en de gene met de laatste strafpunten die wint natuurlijk!

Maar dat is in de B, in de BB staat bij mij uitgesloten (dat was ik ook) maar daarachter staan nog 49,5 punt voor de stijl. Hebben er dan 3 jury's gezeten?

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 20:43

waar zien jullie uitslagen van vandaag? :o?

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 20:44

emmmaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 20:47

waar ben je uitgesloten hetismij? de hindernisjury zat bij de B bij 7&8 en bij 12 ik denk dat die punten alleen je strafpunten zijn.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 20:50

Dank u! :)

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 20:51

Op de laatste hindernis :+ Dus ik heb het parcours gewoon afgemaakt.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 20:51

emmmaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 20:55

hetismij schreef:
Op de laatste hindernis :+ Dus ik heb het parcours gewoon afgemaakt.

dan weet ik het ook niet :(

Gijs79

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 21:02

@ Nickeltje wat zonde dat het gisteren niet ging. Het is zo'n stoer en sterk paard. Hopelijk valt het mee.

Bij mij gelukkig een positief verslag. We hebben vandaag voor het eerst BB gecrosst.
Inspringen ging fijn (veel dank aan de behulpzame mensen die de hindernissen op het inrijterrein hoger en lager hebben gezet erg fijn als je geen groom bij je hebt :-D).

Bij het springen voor de start eerst een heel rondje parcours verkend, met het gewenste effect, want hij keek eenmaal in het parcours nergens meer naar. Wel twee balkjes en een wat onhandige aanrijlijn op 7 maar gelukkig door naar de cross. Dierenartscheck was ook geen probleem.

Twee boompjes ingesprongen en toen naar het starthok. In het starthok begon hij al te piafferen, (erg blij mee!), dus op hindernis 1 trok hij al erg mooi aan, de hindernissen daarna ook erg fijn. Op hindernis 8 vanuit de schaduw naar het zonlicht, één weigering en daarna weer heel mooi door naar het water waar hij vol enthousiasme indraafde (de combinatie voor mij was hier gestrand en erg blij met ons als voorop paard en volgde braaf). Probleemloos over de rioolbuizen en de tonnen, vervolgens wat onhandig op de opsprong op 15 waar hij twijfelde, ik had hem denk ik kunnen doordrukken, maar heb besloten in het kader van zijn opvoeding hem dan liever opnieuw aan te rijden. Nu probleemloos er op en mooi door het heksenoog naar de finish.

Super blij met mijn dappere en stoere paard! Op naar de volgende cross!

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 21:05

Ik heb jou gezien Gijs79, wat een ontzettend gaaf paard heb jij!

Gijs79

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 21:22

Dank je Goof! Wat een onwijs leuke foto's heb je gemaakt!

asbadedas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 08:18

Chips, ik heb m'n protocol niet opgehaald. Lekker dom! Heb de organisatie gemaild of dat nog ergens te achterhalen valt...

dorientje83

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 08:24

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 08:28

Jammer! Zondag alleen smiddags gefotograveerd?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 08:36

Ik heb dit weekend mijn vitamine P weer gehad :=
Zaterdag geschreven bij de M dressuur en zondag gegroomd bij Sannnn.
Ik las dat er iemand met een vos in de M was gestart met 157 punten? (even vergeten wie O:) ). Je hebt dan wel niet in de ring waar ik schreef gereden, maar ik heb je in de verte wel zien rijden. Ik schrik ook van je punten! Je paard is erg langgelijnd en niet het meest handig gebouwd voor de dressuur, maar verder vond ik wat ik heb gezien er netjes uitzien. Had je nog commentaar over de geslotenheid van je paard?
Zaterdag genoten van twee schimmels in het Z, met name die van Adriaan <3 Wat is dat een heerlijk paard. Verder was ik niet zo gecharmeerd over hoe er werd gereden. Hulde aan sommige paarden :o
Zondag met name aan het rennen en aan het vliegen geweest met paarden, spullen en camera, dus heb van de zondag weinig meegekregen.
Wil wel nog even een Rox_Basil een _/-\o_ +:)+ geven met wat ze met Goof voor elkaar krijgt en heeft gekregen! Je eigen paard heb ik helaas niet zien lopen!

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 09:09

He Mo! Ik heb je helemaal niet meer gezien, wel nog ff gezocht.
Caap was in de dressuur opzich ontspannen maar is erg bodemschuw en dan is het niet handig als ze wit zand in de ring storten, daar is hij dus zon keer of 6 overheen gesprongen. :+ Springen was ook geen succes, sterk en druk. Voor de start lag ik er al 3 keer bijna af, kreeg hem niet in de buurt van de startbox en hij ging echt helemaal uit zn plaat. Op het laatste moment ging hij er in en kon ik gelijk weg haha. Cross ging sommige stukken heen fijn, sommige stukken was het een geslinger om tussen de vlaggen door te komen. Hij was toch wel een beetje onder de indruk, ook niet zo gek aangezien hij 9 maanden geleden zijn laatste cross in Varsseveld liep. Het stond ook niet flauw gebouwd. Op zich wel tevreden, springen gaat normaal altijd goed en die dressuur blijft toch lastig met hem.
Schimpie deed het erg goed in het L, dressuur 202, springen foutloos en cross foutloos met veel tijdfouten. Had expres rustig gereden aangezien dit mijn eerste cross met haar was en ze nogal voorzichtig is.

dorientje83

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 09:16

Ja zondag vanaf een uur of 2

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 09:50

loveyrsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 10:05

het filmpje is verwijderd? ik kan hem niet zien in ieder geval

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 10:12

Eef, je stond op 2m afstand toen Corien ernaast stond in het springen :D
Caap was inderdaad erg spookie bij de B in de dressuur. Springen vond ik er fijn uitzien, Caap kennende O:)

Brainfail

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 10:20

Jaa eindelijk ook een paar foto's van mij :P Mijn moeder had er niet zoveel gemaakt omdat ze een beetje onhandig bezig is geweest ;p .
haha ik had wel hele verschillende gezichten ene foto blij en de andere verbaast achtig :+