Maar laat je dit jaar gewoon verrassen. Met al die slechte verhalen in je achterhoofd kan het alleen maar meevallen toch?
Als we de berichten mogen geloven, is er een boel verbeterd! De starttijden zijn iig al een stuk positiever dan vorig jaar... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Als we de berichten mogen geloven, is er een boel verbeterd! De starttijden zijn iig al een stuk positiever dan vorig jaar...
muts_marijke schreef:ik vind het zo enorm sneu voor de organisatie, je wordt toch niet blij van 41 deelnemers? Daar ga je toch niet maandenlang zo hard voor aan het bouwen? Ik hoop dat het dit weekend goed loopt en er volgend jaar een heleboel meer inschrijvingen op levert
P01 schreef:muts_marijke schreef:ik vind het zo enorm sneu voor de organisatie, je wordt toch niet blij van 41 deelnemers? Daar ga je toch niet maandenlang zo hard voor aan het bouwen? Ik hoop dat het dit weekend goed loopt en er volgend jaar een heleboel meer inschrijvingen op levert
Natuurlijk zijn we er niet blij mee. Maar we gaan gewoon door. Het eerste jaar zijn we begonnen met 20 deelnemers met alleen de klasse B. We hebben naar verwachting i.i.g. beter weer.
Loetie84 schreef:P01 schreef:Nee hoor. Toen was de inschrijving ook al open voor burgers en militairen.
Op de wedstrijdkalender stond ie toen iig nog niet... Vandaar waarschijnlijk de lage opkomst het eerste jaar. Vorig jaar dacht iedereen namelijk dat Hardenberg 'nieuw' was.

Sue_ schreef:Als Ermelo niet was geweest, had ik in ieder geval wel gewoon weer bij jullie gestart.
Maak je niet teveel zorgen Marijke! De sfeer is super en ik vond de cross prima te doen.
Het was erg jammer van de regen en de lange wachttijd vorig jaar, maar daar is dit jaar als het goed is geen sprake van.
Dit betekend niet dat je de cross ineens moeilijker moet maken hoor! Wie weet heb ik volgend jaar zin in een minder uitdagende cross
hahaha en dan kom ik gewoon naar Hoogenweg