Valyra, jammer van de stops, maar wel hele nette stijlpunten!
Lieveemma, heeft ook lekker gereden
Annika heeft ook weer lekker gereden en kan de volgende keer ook wel wat dapperder rijden
Carbus is ook tevreden
SM heeft ook weer lekker gereden
Franciska ging ook weer mooi rond vandaag! Nog gefeliciteerd met je prijs!
Sann, het blijft balen, gelukkig dat het stuk daarvoor zo lekker ging, dat maakt het dan nog weer een beetje goed
Morgen nog een dagje genieten met What
MM had een hele mooi brede lach op haar gezicht
Super gereden van jullie!Loetie, dat zou mooi zijn als je het nu gehaald hebt! Heb je nu wel weer een beetje je plezier in het crossen terug of nog niet???
Hier ook wel een tevreden verslagje. Dressuur moeten we gewoon nog verder verbeteren, 181 punten vielen me niet tegen
Springen een heerlijk rondje gereden en zelfs foutloos
Stiekem was ik best wel een beetje verbaasd
Maar ze gaf echt wel een heel fijn gevoel.In de cross ging ze mooi van start, maar de gebroken lijn naar 4b was niet helemaal zoals gepland
Het ging niet helemaal zoals het hoorde, maar de boodschap was uiteindelijk wel duidelijk dat ik er toch echt over wou
Ze ging heel ruig over de boomstam voor het water en het water ook goed, maar weer de gebroken lijn naar rechts naar 9 was toch weer ff wat te lastig voor ons, dus een langsloper, opnieuw aangereden en toen was het geen probleem. Ondertussen ook mijn zweepje maar is aan de linkerkant gepakt om haar daar net wat meer te begrenzen, want ja er kwam nog zo'n soort gebroken lijntje
en dat ging heel mooi
Kortom, het stuur moet nog verfijnd worden, maar ze krijgt het spelletje nu door en dat maakte haar vandaag soms wel erg enthousiast
De hindernissen zijn voor haar niet het probleem. We gaan lekker verder oefenen in elk geval! Verder een gezellige dag gehad, veel mensen gesproken, wat ik toch ook altijd weer gezellig vind
van mijn start nr 167 in de L vandaag. 
. Dressuur viel wat tegen, 175 punten ws omdat hij net iets te diep kwam steeds, en de aanleuning daardoor iets onregelmatig was op sommige stukken. Springen ging super, foutloos rondje binnen de tijd. Wel even spannend of we op tijd zouden zijn want met opzadelen kwamen we er achter dat er bij 1 van zijn ijzers ineens 3 nagels misten