En nee de boot hoef je niet te reserveren. Het ergste dat kan gebeuren is dat je eventjes moet wachten als de boot net weg vaart, maar in principe kun je er gewoon op als je op tijd bent voor de afvaart.
wat heerlijk, zoveel ervaringsdeskundige die keurig de juiste informatie geven! Makkie voor mij. Tja, Margreet, zalm..... nou dat vangen we niet aan een haakje, maar ik zal eens informeren. We hebben al gehad: gebakken slippies, garnalen, makreel geloof ik ook. Dus wie weet
Hopelijk gaan wij ook heen, misschien met pony's maar anders gewoon voor de gezelligheid. We gaan het smeken, want het is altijd super gezellig en ik zou ook wel mee willen doen met Lex;)
Top Noor!!!! Hartstikke goed. M. is nu op vakantie die is van de vrijwilligers, maar hou maar rekening met een YES!! @goldie, de boot vaart 20 minuutjes, en vanaf de boot is het 5 minuutjes. Je rijdt er in Den Helder op, en op Texel er weer af. Tijdens de vaart geniet je van het uitzicht en drinkt ondertussen een kopje koffie, wel meteen halen, anders heb je het nog niet op als je aan de andere kant bent. Makkelijker kunnen we het niet maken....
er is nog plaats in ons stulpje Margreet In beiden eigenlijk
_Noor
Geplaatst: 17-07-13 13:50
Ik ga heen en weer want ben dat weekend erna ook al weg: (Texel culinair) en dan kan Jer gewoon lekker naar huis Maar je kunt natuurlijk blijven met Mootje
Ben je ook, want als ik blijf moeten we bv. met 2 auto's en jij alleen met Jer naar huis etc. etc. Maar in principe kan ik maandagochtend/middag ook naar huis. De meiden zijn toch het weekend weg.