Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nu nog hopen dat het er dit jaar eens een keer niet verregent.....
).. heb me helaas wel moeten afmelden voor de training daar komend weekend op advies van de dierenarts i.v.m. de mok behandeling. zit nu zalf en een bandage omheen dus moet ff rustig aan doen komend weekend... hopelijk kan ik voor die tijd daar nog een keertje trainen met mijn paardje! gaan er meer mensen nog voor die tijd daar training? Horsemaniac schreef:Ik heb me ook ingeschreven voor SGW ermelo in de B (helaas zonder dressuur).. heb me helaas wel moeten afmelden voor de training daar komend weekend op advies van de dierenarts i.v.m. de mok behandeling. zit nu zalf en een bandage omheen dus moet ff rustig aan doen komend weekend... hopelijk kan ik voor die tijd daar nog een keertje trainen met mijn paardje! gaan er meer mensen nog voor die tijd daar training?
xsannlove schreef:Horsemaniac schreef:Ik heb me ook ingeschreven voor SGW ermelo in de B (helaas zonder dressuur).. heb me helaas wel moeten afmelden voor de training daar komend weekend op advies van de dierenarts i.v.m. de mok behandeling. zit nu zalf en een bandage omheen dus moet ff rustig aan doen komend weekend... hopelijk kan ik voor die tijd daar nog een keertje trainen met mijn paardje! gaan er meer mensen nog voor die tijd daar training?
ik wil heeeel graag met je mee! weet jij wat de terreinvergoeding daar is en hoe ze het regelen? misschien kunnen we rox dan wel meenemen
dan gaan we samen!!!
digo schreef:Ik wil ook wel mee trainen daar!
even kijken wanneer we kunnen! Klopt het dat je een terrein niet meer op mag een maand van te voren als je mee doet aan die wedstrijd? Dat hoorde ik een x maar geen idee of het waar is