[SGW] voorbespreking sgw ermelo!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jumerenik

Re: voorbespreking sgw ermelo!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 09:43

ik ben vorig jaar op knhs kanp geweest (cross) en ik vond alles er heel makkelijk uitzien, ze waren op donderdag aan het opbouwen voor een wedstrijd. en heb dus een boel sprongeng gezien. ook heb ik de haag gesprongen. mijn conclusie was: er waren echt heel veel snallen hindernissen. en de haag vond ik heel erg laag max 1 meter hoor. ik denk dat als je je paard goed onder controle hebt, dat het een erg makkelijken een leuke cross is.

Bloem24

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 10:06

Ik doe mee in de B paarden.. Bekend terrein voor die van mij!

Vorig jaar helaas moeten afzeggen omdat ik onverwachts door was naar de regio.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 14:24

Ik kan hopelijk ook in de B paarden mee doen :) Nu nog hopen dat het er dit jaar eens een keer niet verregent..... :')

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 14:29

Ik ben ook aan het denken of ik mee ga doen of niet. Moet alleen even kijken wanneer het precies is. Knhs site werkt weer eens niet mee hier grr.

Mochten we mee gaan doen zou dit voor ons onze alle eerste cross worden.

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 23:33

Ik heb mij ingeschreven. Doordat paardlief geen parcoursen meer wilde springen, wordt dit pas mijn eerste cross dit jaar. We hebben ons eerst maar eens op het springen gestort. Dat gaat nu weer lekker, dus verheug me enorm op Ermelo!

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 07:27

Ik moet helaas alsnog overslaan
L is op vrijdag, en dan zit ik nog op Landal Greenparks met vriendje en de kleine...

_E_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 07:29

Hier ook de opgave de deur uit! Dit jaar tot nu toe alleen nog maar Westerbork gereden, dus heb ook erg zin in Ermelo!

Clairexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 07:39

Hier ook me opgegeven. Voor de B pony's. Vind het wel jammer dat ik geen dressuur heb, want daar scoorde ik altijd wel goed op! Anja nadat ik vorige week in oudkarspel ben gevallen ben ik heel benieuwd hoe dit uitgaat pakken.

Marjan1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 08:19

Ik heb me voor de L opgegeven. Word voor ons de eerste keer Ermelo en de 2e cross dit jaar. Ben benieuwd.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 08:21

Ik kan het vraagprogramma niet openen... Zou iemand kunnen zeggen naar welk emailadres ik het inschrijfformulier moet sturen en wat de sluitingsdatum is? En is de B zonder dressuur of met op de zaterdag?
Ik geef denk ik maar 1 L paard en 1 B paard op, weet momenteel echt nog niet hoe of wat.

digo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 08:23

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 08:54

Dank je! :)

Apocalatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 10:47

Ik heb me net ingeschreven voor de B :)

Horsemaniac

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 10:55

Ik heb me ook ingeschreven voor SGW ermelo in de B (helaas zonder dressuur ;) ).. heb me helaas wel moeten afmelden voor de training daar komend weekend op advies van de dierenarts i.v.m. de mok behandeling. zit nu zalf en een bandage omheen dus moet ff rustig aan doen komend weekend... hopelijk kan ik voor die tijd daar nog een keertje trainen met mijn paardje! gaan er meer mensen nog voor die tijd daar training?

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 11:08

Ik heb me ook ingeschreven :) was lekker wakker, eerste mailtje zonder tekst, toen een mailtje zonder bijlage en de 3e was goed haha.

is het inschrijfgeld trouwens inclusief afdracht breekbomen?
Heb trouwens ook niet vaak zulke lage geldprijzen gezien bij een SGW...

LiekeW

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 11:22

Bij mij wil het vraagprogramma ook niet laden.. ><

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 11:29

Gebruik je chrome? Want hij laadt het programma bij mij met silverlight en die doet het bij mij het best in chrome.

LiekeW

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 11:29

Ik gebruik firefox. Maar ik heb gewoon een mail gestuurd met zo'n invulformulier voor springen/dressuur.
Hopen dat het goed is. (:

xsannlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-13 11:40

Horsemaniac schreef:
Ik heb me ook ingeschreven voor SGW ermelo in de B (helaas zonder dressuur ;) ).. heb me helaas wel moeten afmelden voor de training daar komend weekend op advies van de dierenarts i.v.m. de mok behandeling. zit nu zalf en een bandage omheen dus moet ff rustig aan doen komend weekend... hopelijk kan ik voor die tijd daar nog een keertje trainen met mijn paardje! gaan er meer mensen nog voor die tijd daar training?

ik wil heeeel graag met je mee! weet jij wat de terreinvergoeding daar is en hoe ze het regelen? misschien kunnen we rox dan wel meenemen

xsannlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-13 11:42

ik geef me zodadelijk als ik thuis ben gelijk op! dat is toch wel goed? of zal he nu al vol zitten :(

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 12:25

Ik heb me ook opgegeven

Horsemaniac

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 12:32

xsannlove schreef:
Horsemaniac schreef:

ik wil heeeel graag met je mee! weet jij wat de terreinvergoeding daar is en hoe ze het regelen? misschien kunnen we rox dan wel meenemen

goed idee! je mag daar trainen met een gecertificeerd cross instructeur? terrein vergoeding weet ik niet meer... moet je rox ff vragen of ze meer mensen weet en of ze een datum kan prikken! :j dan gaan we samen!!! *\o/*

xsannlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-13 12:39

jaa leuk!! miss kan ik als ik zo thuis ben een topic aanmaken dan kunnen ee zo een groepje bijelkaar krijgen :D

digo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 13:51

Ik wil ook wel mee trainen daar!

xsannlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-13 14:04

digo schreef:
Ik wil ook wel mee trainen daar!

Leuk!! Dan hoeven we eigenlijk ook geen topic te merken als er dan nog 1 bij komt lijkt me dat meer dan zat of met z'n drietjes :D even kijken wanneer we kunnen! Klopt het dat je een terrein niet meer op mag een maand van te voren als je mee doet aan die wedstrijd? Dat hoorde ik een x maar geen idee of het waar is :+