Ik loop het meestal in een half uur/3 kwartier, maar de meeste hindernissen ken ik dan ook nog van de afgelopen jaren. Maar als je nog geen/weinig ervaring hebt, zou ik er wel wat langer voor uittrekken
Nou.. ben net wezen verkennen met leonie. Maar het zag er nog niet zo geweldig uit. Heel hoog gras bij de start, onduidelijk waar je heen moet. En al helemaal de finish is onvindbaar.
Wat jammer DewiFoto! Zijn ze er nog wel mee bezig? Zo op de foto's ziet het er heel erg leuk uit, baal dubbel zo hard dat ik er niet bij kan zijn. Heel misschien kom ik nog wel even foto's maken
Roxxiejj
Geplaatst: 25-05-13 13:39
Ik vind het er nog niet verkeerd uitzien hoor! Ben wel heel erg benieuwd hoe de bodem het houdt, komt morgen nog wel een hoeveelheid regen..
Ik ben overigens te herkennen aan mijn koe-paard en mijn schaamteloze roze set
De hindernissen zagen er ook wel goed uit. Maar aan het pad tussen de hindernissen was vrijdag avond nog niks gedaan. Heb helaas niet kunnen kijken of ze er vandaag nog mee bezig zijn geweest door een club-klusdag. Dus ik laat mij morgen maar verrassen.
Ik vond de bodem redelijk, ondanks de regen van afgelopen dagen. Mijn paard was wat mat helaas, dua sloeg vaak af. Water uiteindelijk wel op eigen houtje gelukt! Hindernissen waren leuk veelzijdig en de weinige aankleding vond ik helemaaaal niet erg Pad kon ik als een van de laatsten goed vinden
Ik heb het heel erg naar mijn zin gehad. Zou eigenlijk individueel starten maar uiteindelijk toch duo gegaan met Leonie. Beetje meegelift op haar paard waardoor ik heerlijk heb gereden.
Vond de paden wel lastig, en het was nogal "modderig"
Roxxiejj, ik heb jou zien rijden bij de waterbak. Respect! Zoveel geduld. Heb het zelfs nog gefilmt. Kan ht evt nog wel op youtube zetten als je wilt!
Hoop dat er nog fotograven aanwezig waren, heb helaas niemand gezien toen ik reed. Later wel JohanWolff nog foto's zien maken.
Dewi, noem je mij geduldig? Oh wauw, dit moet mijn trainster weten Ik was eerlijk gezegd allang blij dat hij uit zichzelf ging. In Snorrewind had iemand een lange tak nodig, waarop paard het nodig vond hem bijna de hersens in te slaan
Ik zag wel iemand bovenop staan filmen, dat was jij dus?
Snorkel, ik heb ook deels losgereden in de bak, maar werd met 8 man op dat moment wel heel vol..
Roxxiejj.. ja dat vind ik geduldig. En al helemaal als je ziet wat dr verder reed. Slaan / schoppen / schreeuwen / schelden, en jij zat rustig tegen je paard te praten.
Wij konden gelukkig parkeren in de bak. Maar mijn vader moest helemaal aan de andere kant parkeren. Toen door het bos terug, waar niks was aangegeven , waardoor hij bijna te laat was.