Anne, kijk even in het alle info over topic, daarin staan fltls die ik vorig jaar van het B paarden heb gemaakt.
xsannlove
Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-13 12:34
vinden jullie dit een normale pittige of een wat makkelijkere cross? weet totaal niet wat ik er van kan verwachten
Rosa_
Geplaatst: 18-04-13 12:52
Vorig jaar was de eerste keer dat ze het organiseerden xsannlove. Heb wel al een paar dingen gehoord die wel echt heel gaaf zijn. Zo komt er bijv. als het goed is zo'n drents hek in. Vorig jaar was het geen moeilijke cross vond ik, maar toch waren er heel veel stops op het water en veel getwijfel op de op- en afsprongen. Maar kijk even in het topic 'alle info over de bekende SGW's', daarin staan foto's.
AntheaV
Geplaatst: 18-04-13 14:06
Ik vond het vorig jaar een erg makkelijke cross. Alleen het water was wel lastig en de op/afsprong combi. Idd wat Rosa zegt, in dat topic kun je heel veel info vinden
Zou opzich niet zo raar zijn, dan heb je de waterbak meer aan het einde van de cross. Als daar inderdaad veel problemen waren vorig jaar zijn er vast veel ruiters die daar blij mee zijn.
voor de b was de waterbak vorig jaar een verplichte doorgang en geen hindernis. Opzich wel fijn voor mensen met paarden die bang zijn voor natte voeten! Ben benieuwd of ze dat dit jaar weer zo doen
Ja, zit zoals het nu lijkt erin. Zelfde als vorig jaar, dus door die bult heen twee opsprongen en dan van de bult af een afsprong. Foto's van vorig jaar: Foto van afgelopen woensdag tijdens de oefencross.