Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En ook eerste van de hele M paarden
Zo trots op mijn paardje, ze deed het echt super!!
Het is je gegund! 
Valyra schreef:Wauw Simone! Van harte gefeliciteerd!!!Het is je gegund!
Emma jammer van het balkje maar super van de cross! Was de bodem nog goed vandaag?

tijd heb ik geen idee van, genoten heb ik en ik ben blijven zitten dus mijn doel heb ik gehaald!
:D Eerste keer in de L met dit paard, heeft hiervoor 3 crossen in de B gelopen. Dressuur ging niet heel denderend, maar gelukkig wel al beter als in Chaam, resultaat: 185 punten en middenmoot. Springen op en top foutloos, ik wou dat ze zo ook op gewone wedstrijden sprong! Toen de cross in, eerste hindernis snapte ze niet helemaal dus ze ging op het eerste lage gedeelte staan
Daarna gewoon toppie! Ze pakte heerlijk aan en vindt het zooo leuk! Alleen hindernis 11 de skyjump vond ze een beetje spannend, maar ze ging gelukkig toch 
hetismij schreef:Ik heb het zien gebeuren en het was echt vreselijk, paard zette te vroeg af op de laatste hindernis, bleef met 1 voorbeen hangen en ze vielen samen, waarna het paard over haar heen rolde en opstond. Haar airjacket ging dus pas af toen het paard alweer opstond, omdat ze samen vielen
Sue_ schreef:bah wat naar die ongelukken.![]()
Ik vernam dat helemaal op het einde ook nog een amazone/ruiter is gevallen waar de ambulance voor kwam. Maar hoe het hiermee is afgelopen weet ik niet.