[SGW] Verslagen SGW Westerbork

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

michelle3112

Re: Verslagen SGW Westerbork

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 15:23

hee, weet iemand op welke site je de foto's kan vinden??

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 15:35

Jouw foto's waren heel mooi Ilse, nogmaals bedankt. Van een ander is er nog een opgestuurd, en daar is de weerspiegeling in het water ook zo mooi! Al meer mensen die schitterende foto's maken, en door de social media is het ook makkelijker om ze te vinden.

emmmaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 15:41

ik ben vanochtend gestart in de B paarden zonder dressuur!

springen helaas een balkje maar de cross foutloos alleen 6,8 tijdfouten!

en uiteindelijk 8ste geworden dus super tevreden!

xSiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 16:49

Sorry jongens even een ego post, ben namelijk Noord Nederlands Kampioen in de M geworden :D :D :D En ook eerste van de hele M paarden :D Zo trots op mijn paardje, ze deed het echt super!!

Iemand die weet hoe het met de 2 ongelukken is afgelopen in het M?

Valyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 16:50

Wauw Simone! Van harte gefeliciteerd!!! :) Het is je gegund! :))

Emma jammer van het balkje maar super van de cross! Was de bodem nog goed vandaag?

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 16:52

Gefeliciteerd Simone, top!

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 16:53

Simone: meisje bij de waterbak had een beetje jaap in der been, vlak bij de knie. Die was behoorlijk diep.
2e meisje had der sleutelbeen gebroken, en volgens mij bloed uit het oor. Weet niet hoe dat is afgelopen.
Gefeliciteerd!

emmmaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 17:05

Valyra schreef:
Wauw Simone! Van harte gefeliciteerd!!! :) Het is je gegund! :))

Emma jammer van het balkje maar super van de cross! Was de bodem nog goed vandaag?

ik moest al om 10 voor 9 springen toen was de bodem nog wel redelijk
en de cross bodem was wel een beetje blubberig maar ze hadden op sommige plekken wel extra zand erover gedaan!
en gesleept. dus toen ik moest was hij nog wel redelijk. maar denk aan het eind van de dag lang niet meer want er zaten wel al slechte stukken in!

gefeliciteerd simone super goed!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 18:23

Gefeliciteerd Simone!

900 foto's gemaakt vandaag. Ga zo uitzoeken want denk dat meeeeeeeer dan de helft zonder pardon de prullebak in kan.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 18:31

dat hoort zo mistid! maar er zullen vast genoeg mooie overblijven

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 18:58

Wow Siep wat goed! Ik zag je springen, wat een geweldig paard!!!!

Hier ook tevreden, ook B zonder dressuur gestart, foutloos gesprongen en foutloos gecrosst, maar ver buiten de tijd en slechte stukken in draf of stap gereden :o :D tijd heb ik geen idee van, genoten heb ik en ik ben blijven zitten dus mijn doel heb ik gehaald!

Prijswinnaars gefeliciteerd!!!
En de wat minder blije mensen :(:)

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 19:03

Ik hier heel tevreden... <3 5e plaats van de 11 mag ik met alle handicap van mij zeker niet ontevreden zijn. Twas zo heerlijk genieten behalve dan die klere regen tijdens de dressuur.... :+ dat stond de mooie foto's in de weg. Maar al wel van Ilse K prachtige foto's gehad !!!!!!
Afbeelding
Afbeelding

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 19:05

Ben je M of Z gestart? Heb je veel last van je arm of valt het mee.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 19:24

caro29 schreef:
Ben je M of Z gestart? Heb je veel last van je arm of valt het mee.

Ben Z gestart, ik heb inpincipe geen "pijn" meer in de arm, mits je er niet tegenaan stoot en duwt tegen de vingers. Rijden is dus vrij passief want heel goed op 2 teugels rijden lukt natuurlijk niet.

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 19:28

Ging goed he Bianca, dat hoofd van Vaya als ze de hindernissen in zicht krijgt, ze wordt 2x zo groot, koppie erop en gaan. Je mag trots zijn op haar en op jezelf. Een meer dan uitstekend debuut.

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 19:42

Wow wat goed. 1e keer Z en gelijk al 5e en dat met gips...

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 19:49

Gefeliciteerd Bianca!
Simone ook gefeliciteerd!! Super!!

Het meisje met de gebroken sleutelbeen in het M is een clubgenootje van mij. Hoorde dat het goed gaat met haar en ze alweer thuis is. Heeft iemand hier gezien hoe het gebeurd is?

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 19:52

Gehoord van iemand die het gezien had dat het paard struikelde over de laatste hindernis.

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-13 19:55

Ik heb het zien gebeuren en het was echt vreselijk, paard zette te vroeg af op de laatste hindernis, bleef met 1 voorbeen hangen en ze vielen samen, waarna het paard over haar heen rolde en opstond. Haar airjacket ging dus pas af toen het paard alweer opstond, omdat ze samen vielen!

Hier een meer dan zeer tevreden ruiter :D:D Eerste keer in de L met dit paard, heeft hiervoor 3 crossen in de B gelopen. Dressuur ging niet heel denderend, maar gelukkig wel al beter als in Chaam, resultaat: 185 punten en middenmoot. Springen op en top foutloos, ik wou dat ze zo ook op gewone wedstrijden sprong! Toen de cross in, eerste hindernis snapte ze niet helemaal dus ze ging op het eerste lage gedeelte staan :+ Daarna gewoon toppie! Ze pakte heerlijk aan en vindt het zooo leuk! Alleen hindernis 11 de skyjump vond ze een beetje spannend, maar ze ging gelukkig toch :)

Uiteindelijk 12e geworden in mijn ring, mede door de tijdfouten. Nu nog werken aan een nog betere conditie en dan gaan we helemaal knallen!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 20:18

hetismij schreef:
Ik heb het zien gebeuren en het was echt vreselijk, paard zette te vroeg af op de laatste hindernis, bleef met 1 voorbeen hangen en ze vielen samen, waarna het paard over haar heen rolde en opstond. Haar airjacket ging dus pas af toen het paard alweer opstond, omdat ze samen vielen

daarom zal een BP altijd verplicht blijven, moet zeggen dat die laatste hindernis ook best wel wat knullig stond, want Vaya maakte er ook een vreemde sprong/gehuppel op. net alsof de paarden het niet konden taxeren over dat bultje het bos uit, maar dan toch nog net ff 2 houten balkjes wat een sprong moest zijn...
Hopelijk knappen beide mensen snel op, cross lag best enige tijd stil.

Hetismij en Xsiep @ ook top gedaan !!!

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 20:20

bah wat naar die ongelukken. :(
Ik vernam dat helemaal op het einde ook nog een amazone/ruiter is gevallen waar de ambulance voor kwam. Maar hoe het hiermee is afgelopen weet ik niet.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 20:21

Sue_ schreef:
Ik vernam dat helemaal op het einde ook nog een amazone/ruiter is gevallen waar de ambulance voor kwam. Maar hoe het hiermee is afgelopen weet ik niet.

dat is de hindernis die ik bedoel.

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 20:26

Sue_ schreef:

Die bijna aan het einde startte. Klopt. Was Lisette, maar die is in een bocht gevallen.
Heeft der sleutelbeen gebroken, en had helemaal een dikke mond. Ze was eerst ook niet aanspreekbaar. Heb ik gehoord van iemand die hinderniscontroleur was, en die ik ken.

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 20:27

hetismij: mooi resultaat!!
Bianca wat een droomdebuut! Knap hoor! En gave foto's zeg!
Marijke zie je nou wel!! Wat goed zeg!
xsiep wow gefeliciteerd!!! Gaaf!
lieveemma mooie 8e plek! gefeliciteerd
_E_ top voor de eerste cross na zo'n lange tijd

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-13 20:28

Jij ook top gedaan Bianca1980! En dat met een gebroken arm :) Als dat weer beter is gaan jullie helemaal knallen volgens mij!

De ruiter die Sue_ bedoelt was de ene laatste ruiter van vandaag, die is in de bocht tussen 12 en 13 (op de hei) onderuit gegaan met haar paard.