[SGW] Voorbespreking SGW Markelo Snorrewind

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 15:27

Ik twijfel nog of ik me laat omzetten naar de B zonder dressuur... Eigenlijk vind ik het er gewoon bij horen en Draakje moet ook gewoon normaal doen, maar zo'n fiasco als in WB heb ik geen zin meer in (het had mijn humeur dermate verpest dat ik me bijna had afgemeld voor de cross) Beetje dilemma dus nog...

sanurie

Re: Voorbespreking SGW Markelo Snorrewind

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 15:54

Ik heb me helaas moeten afmelden. Paardje is kreupel. Moet nu 2 weken stappen. En dan nog maar 2 weken op weer op te bouwen. Dat is gewoon te kort vind ik. Helaas :(

glenstorm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-13 15:55

sanurie schreef:
Ik heb me helaas moeten afmelden. Paardje is kreupel. Moet nu 2 weken stappen. En dan nog maar 2 weken op weer op te bouwen. Dat is gewoon te kort vind ik. Helaas :(

Wat balen zeg.
Ik heb ook Markelo Potdijk moeten misschien door kreupele pony.
Is gelukkig nu wel weer bijna goed jeej *\o/*

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 17:10

Jammer zeg Sanurie. Hopelijk knapt ie snel weer op

Yvie_Juudje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 21:00

Wat een pechvogels zitten er tussen.

Voor mij gelde het helaas gisteren, paardje kwam kreupel de trailer af :(

MissBay

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 12:55

balen Sanurie... heel naar!

Horsemaniac

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 18:39

AntheaV schreef:
Ik twijfel nog of ik me laat omzetten naar de B zonder dressuur... Eigenlijk vind ik het er gewoon bij horen en Draakje moet ook gewoon normaal doen, maar zo'n fiasco als in WB heb ik geen zin meer in (het had mijn humeur dermate verpest dat ik me bijna had afgemeld voor de cross) Beetje dilemma dus nog...

ik kan het me voorstellen meid! -O- maar dat die zich daarna hersteld in het springparcours en de cross is toch SUPER?? :j ik zag echt SUPER gave foto's van jullie in WB! lekker blijven oefenen (thuis of met les) en dan komt het vanzelf goed! :j Nu in de B kun je het dressuren nog lekker oefenen, straks in de L moet je wel.. elke proef die je rijdt geeft feedback waar je beter van kunt worden! dus kop op! jullie kunnen het!. :P

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 08:09

haha tnx! Daar was ze inderdaad weer super. En ze moet ook gewoon normaal doen met de dressuur. Ze kan het ook wel, want met 'gewone' dressuur loopt ze M en haalt ze wel gewoon haar wp-en. Alleen die B proefjes zijn echt drama. Ze heeft ontzettend veel afleiding nodig en die ene volte gevolgd door een keer van hand veranderen helpt dan niet echt. Dan heeft ze alle tijd om er haar eigen feestje van te maken.
Blegh, ik denk er nog even over na. Vind namelijk ook echt dat ze het gewoon moet doen hoor. Maar was zo chagrijnig na WB, dus moet mezelf maar even schoppen dat het er gewoon bij hoort :+

Horsemaniac

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 08:37

AntheaV schreef:
haha tnx! Daar was ze inderdaad weer super. En ze moet ook gewoon normaal doen met de dressuur. Ze kan het ook wel, want met 'gewone' dressuur loopt ze M en haalt ze wel gewoon haar wp-en. Alleen die B proefjes zijn echt drama. Ze heeft ontzettend veel afleiding nodig en die ene volte gevolgd door een keer van hand veranderen helpt dan niet echt. Dan heeft ze alle tijd om er haar eigen feestje van te maken.
Blegh, ik denk er nog even over na. Vind namelijk ook echt dat ze het gewoon moet doen hoor. Maar was zo chagrijnig na WB, dus moet mezelf maar even schoppen dat het er gewoon bij hoort :+

*\o/* jullie kunnen het!!! :j heel goed van je! :(:)

DmNqUe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 08:49

Ik ga proberen aanwezig te zijn als fotografe ( equigeniek paardenfotografie ) , zit nog even met het vervoer maar dat wil ik wel gaan regelen!

miisshOrse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 09:29

DmNqUe schreef:
Ik ga proberen aanwezig te zijn als fotografe ( equigeniek paardenfotografie ) , zit nog even met het vervoer maar dat wil ik wel gaan regelen!

Leuk! Ik vind dat je erg mooie foto's maakt :)

DmNqUe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 09:51

dankjewel voor je compliment! ga ook even uitzoeken hoe het is om daar met het openbaar vervoer te komen , maar ga er van uit dat ik aanwezig ben!

Yesorno

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 11:48

DmNqUe schreef:

Dat zou gaaf zijn!!

DewiFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 20:49

DmNqUe schreef:

Dat zou w heel gaaf zijn! De foto's van markelo potdijk waren ook super mooi *\o/*

MissBay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 20:57

is wel de reden waarom ik mijn inschrijving heb omgezet naar B zonder dressuur Anthea. mijn paardje start ik ook in het M-dressuur, maar een B-proef rijden naast de crossbaan gaat 'm niet worden. veels te veel afleiding en veel te weinig werk voor 'm!

DmNqUe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 21:53

Heb het kunnen regelen, een vriendin van mij gaat gezellig een dagje mee, dus ik ben aanwezig als fotografe 12 mei.

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 10:11

Ik start ook in Markelo, B paarden met dressuur, aangezien ik anders nog vroeger moet vertrekken. Ze starten nu met het B zonder dressuur dus dat scheelt weer. Wordt voor mij de 1e keer in Markelo, daar nog nooit geweest.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 14:04

Bonny: O dat is wel een reden om de dressuur toch maar te doen. Het is voor mij ruim 2u rijden. Paardje moet maar even op B proefjes bootcamp ~~}>

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 14:22

Dat dacht ik ook anthea, ik mailde of ik niet zonder kon ivm een reisafstand van ruim 2 uur. Toen vertelde ze dat ze zonder dressuur begonnen, en dat ze me dan aan het einde van de dressuur zou plaatsen, dat ik dan later kon. Ik zei dat lijkt me een goed plan :)

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 14:29

Ah fijn! Ik hoop dat ik ook aan het eind van de dressuur kan starten. Meestal houden ze er wel rekening mee als je van ver komt. Vorig jaar hoefde ik ook pas heel laat van huis.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 18:28

Had ik ook wel verwacht moet ik zeggen. Op deze manier kunnen ze mooi meer combinaties kwijt en toch alles door laten lopen. :)
Denk alleen dat sommigen niet zo blij zijn als ze de dressuur op dezelfde locatie laten en de cross ook..

MissBay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 20:21

B. staat op een uurtje rijden, dus B zonder dressuur als eerste is voor mij dan best te doen. zeker omdat je maar 1x hoeft op te zadelen...

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 15:10

Nieuwe crosshindernis in aanbouw, wordt (als ik het goed gehoord heb) een soort schuurtje waar je doorheen moet springen. :D

Afbeelding

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 15:20

Anouk en ik hebben ons wederom weer opgegeven voor hindernisjury. Ik omdat ene paard nooit meer mee mag op SGW en de ander nog te jong is. Anouk heeft een betere reden :j
Mij zie je dus de hele dag bij een hindernis zitten en lekker fluiten, Anouk komt er rond 12 uur ook bij :D

Zin in! Markelo Potdijk was echt een toffe dag, dus hopen nu weer op lekker weer, veel snoep en flauw ouwehoeren :D

MissBay

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 17:03

gezellig Rox :D