Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
AntheaV schreef:Ik twijfel nog of ik me laat omzetten naar de B zonder dressuur... Eigenlijk vind ik het er gewoon bij horen en Draakje moet ook gewoon normaal doen, maar zo'n fiasco als in WB heb ik geen zin meer in (het had mijn humeur dermate verpest dat ik me bijna had afgemeld voor de cross) Beetje dilemma dus nog...
maar dat die zich daarna hersteld in het springparcours en de cross is toch SUPER??
ik zag echt SUPER gave foto's van jullie in WB! lekker blijven oefenen (thuis of met les) en dan komt het vanzelf goed!
Nu in de B kun je het dressuren nog lekker oefenen, straks in de L moet je wel.. elke proef die je rijdt geeft feedback waar je beter van kunt worden! dus kop op! jullie kunnen het!.
AntheaV schreef:haha tnx! Daar was ze inderdaad weer super. En ze moet ook gewoon normaal doen met de dressuur. Ze kan het ook wel, want met 'gewone' dressuur loopt ze M en haalt ze wel gewoon haar wp-en. Alleen die B proefjes zijn echt drama. Ze heeft ontzettend veel afleiding nodig en die ene volte gevolgd door een keer van hand veranderen helpt dan niet echt. Dan heeft ze alle tijd om er haar eigen feestje van te maken.
Blegh, ik denk er nog even over na. Vind namelijk ook echt dat ze het gewoon moet doen hoor. Maar was zo chagrijnig na WB, dus moet mezelf maar even schoppen dat het er gewoon bij hoort
jullie kunnen het!!!
heel goed van je!