Percyleen; gaaf filmpje zeg!
MizzMontanta: ik vind het er inderdaad heel simpel uit zien bij jou!

Franciska15: Dan heb ik nog met jou gepraat na de finish haha! Ik was nummer 3! Mijn moeder was echt helemaal gek van je setje, die vindt ze echt gaaf!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
was ook genoeg. Liep wel fijn maar braaf. Springen ging super fijn, balkje op 2 omdat ik hem een pas te lang vast hield maar echt heel lekker rond. Cross begon super, beetje kijken op 1 en 2, maar wel door, 3 en 4 gingen mooi en 5 en 6 ook, 7 ook fijn en bij 8 lag ik aan de grond
verdorie ik met mn stomme gepruts was zo bezig om hem op het fietspad te krijgen dat ik niet genoeg gefocus-t was en dan is Zeus vlug. Super blij met mn air jacket want ik heb nergens last van. Mocht nog door het water terug naar de finish en heb onwijs lekker gereden, wat een fijne topknollie heb ik

maar crossles heeft uitgewezen dat hij het niet doet met klopjes op de hals, helaas helaas...).
en toen was de laatste hindernis ook appeltje-eitje. later hoorde ik alleen wel dat de jury bij de waterbak dit als 3 weigeringen heeft geteld, omdat hij in het "ervoor zetten" een keertje achteruit schoot. nouja, maakt ook verder niet uit. stijlpunten zullen verder ook niet hoog zijn want hij maakte een behoorlijke wapper op de waaier en de picknicktafel. genoeg dingen om te oefenen, maar hey: hij is in z'n eentje het water ingegaan!

jij kent je paard het beste en neemt op dat moment een beslissing! 
.
Morgen oefenparcours en vrijdag B parcours in Albergen. Hoop dat het snel weer goed komt!