joe, MissBay hier! ik doe ook mee. Renswoude heeft vast een waterbak waarop B. heel moeilijk kan gaan doen .
zondag voor het eerst in Markelo gestart, maar daar dus 2 weigeringen op de waterbak gehad (die uiteindelijk als 3 telden, maar daar kwam ik na de finish pas achter. kennelijk schoot hij in het "ervoor zetten" een keer naar achter, wist niet dat dat ook als een weigering telde. maar goed, was voorlaatste hindernis). heb hem uiteindelijk gelukkig in z'n eentje wel de waterbak ingekregen. verder ging het top! (200pt voor dressuur, foutloos parcours en 14 hindernissen in de cross dus zonder problemen).
gelukkig gaan B. en ik 21 april nog een crossles in Renswoude volgen, hoop dat hij dan alvast een beetje aan het water kan wennen. maar da's ook geen garantie, bij Alice kijkt hij er ook iedere keer naar alsof'ie 'm voor het eerst ziet...
Wat fijn dat jullie daar nog een keer kunnen trainen! Ik wou daar ook keer heen volgende week, maar mocht niet ivm de wedstijd. Wel jammer, het is zo dichtbij. Maar het is niet anders.
Jaa vond het ook jammer! Maar dacht zeur er ook niet over. Ga ik van de zomer wel een keer trainen daar! Zijn genoeg andere terreinen. Van regiotraining Oost? Misschien kan ik me daar nog voor aanmelden als die niet vol zijn.
bizar dat de regiotrainingen er dan wel mogen komen... nouja, ik wil daar gewoon oefenen, zelfs als dat betekent dat ik een week later HC de cross mee moet rijden (maar ik denk dat ze de bewuste waterbak dan wel af zullen zetten...?)
Wel rustig in dit voorbesprekingstopic. Had mij ook nog niet gemeld en er wordt natuurlijk alleen BB en B gereden. Het er wel heel veel zin in. Ook benieuwd hoe t concept zonder dressuur bevalt. Had gehoopt met voorjaarstrainingen van Rob Jansen op de 20e in Renswoude te oefenen. Maar dat is Baarle Nassau geworden.. Beetje verder weg, maar wel prachtig oefenterrein waarschijnlijk.
Jaaa! Heb er echt zin in! Wel gek zo zonder dressuur (zegt ze, na 1 eerdere sgw), maar het scheelt wel een hoop zooi meenemen (jasje, dressuurzadel, plastron, etc.). Ik ben echt heel benieuwd wat ze ervan gaan maken.
Hoi! ik ben er ook, B paarden haha logisch. Vorig jaar er geweest om een keer te trainen.. Mooi terrein!
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 16-04-13 09:40
Mijn man is ringmeester bij het springen, ik hoef in principe niet mee te helpen maar loop ook ergens rond met mijn dochtertje en assisteer als het nodig is. Ben dus te herkennen aan een kleine blonde peuter waar ik achter aan hobbel
Ja nog maar een week. Hoop dat paardlief dan weer even wat minder tegendraads is want dag ervoor op excursie met stage (begeleider) en laat terug dus als hij zich nou goed gedraagt
femkefloris
Geplaatst: 18-04-13 08:07
even melden:P Ik doe ook mee. Wordt de eerste cross voor mij en Ca. Ben benieuwd!