topic gevonden ik had me opgegeven voor de B paarden op zaterdag maar kreeg vanmorgen een mail of ik zaterdags met dressuur of zondag zonder dressuur wil starten. Heb me nu om laten zetten naar zondag zonder dressuur omdat het dan veeeeel makkelijker te combineren is met Lieke. Het is voor ons zeker 1.5 uur rijden en als we dan smorgens heel vroeg weg moeten om te dressuren of evt nog voor de dressuur te verkennen kan ik natuurlijk niet verwachten dat Lieke zich de hele dag vermaakt nu dus voor safe gekozen en daarom zonder dressuur. Puur omdat het anders voor Lieke extra lastig is. En dus 1.5uur rijden en dressuur springen en cross waar ook vaak nog tijd tussen zit... Dit is ook mn enige cross wat verder weg is dus het is uberhaupt al een langere dag voor Lieke. Vind het wel prettig zo. De crossen dichterbij huis gaan we wel met dressuur rijden want ik vind het er nog steeds wel bij horen
Dressuur hoort er ook zeker bij, maar soms is het ook wel even heel fijn en praktisch als je het achterwege kunt laten! Dat scheelt echt behoorlijk veel tijd.
Nou inderdaad! En zeker met de kleine meid en de borstvoeding wat ik nog geef is het zoooooveel handiger. Ik wil gaan afbouwen maar zit dan waarschijnlijk net aan of ik al heb afgebouwd of bijna. En de crossen dichterbij is helemaal geen probleem, dan komen mn ouders toch kijken en zij nemen dan Lieke mee zodat ik evt kan voeden maar je zult net zien dat ik in Westerbork ''rot''tijden heb waardoor ik in de knup kom Nu is het zowiezo makkelijk en safe!
Moet zeggen dat ik het voor jonge dieren ook wel fijn vindt. Zo'n hele lange dag is toch vaak best vermoeiend voor ze. Nu zijn ze in de cross nog mooi fris.
had ik anders ook gedaan anke, heb zelfs zaterdag al vrij geregeld. Morgen maar ff met mn werkgever overleggen of hij me als nog nodig heeft die dag of dat ik hem lekker vrij hou, uren zat namelijk maar nu puur voor de cross zonder dressuur gekozen omdat het zooooveel makkelijker gaat zijn met en voor Lieke
Ik niet, en mijn paard ook niet. Maar ik doe het er wel bij, anders is het zo kaal Plus dat ik voor Groningen rijdt dus dan moet het denk ik wel voor het kampioenschap (niet dat ik ook maar enige kans maak haha) Snap heel goed dat jij zonder gaat Marijke!