Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!
ik had me opgegeven voor de B paarden op zaterdag maar kreeg vanmorgen een mail of ik zaterdags met dressuur of zondag zonder dressuur wil starten. Heb me nu om laten zetten naar zondag zonder dressuur omdat het dan veeeeel makkelijker te combineren is met Lieke. Het is voor ons zeker 1.5 uur rijden en als we dan smorgens heel vroeg weg moeten om te dressuren of evt nog voor de dressuur te verkennen kan ik natuurlijk niet verwachten dat Lieke zich de hele dag vermaakt
nu dus voor safe gekozen en daarom zonder dressuur. Puur omdat het anders voor Lieke extra lastig is. En dus 1.5uur rijden en dressuur springen en cross waar ook vaak nog tijd tussen zit... Dit is ook mn enige cross wat verder weg is dus het is uberhaupt al een langere dag voor Lieke. Vind het wel prettig zo. De crossen dichterbij huis gaan we wel met dressuur rijden want ik vind het er nog steeds wel bij horen
Nu is het zowiezo makkelijk en safe!

maar nu puur voor de cross zonder dressuur gekozen omdat het zooooveel makkelijker gaat zijn met en voor Lieke

vind dressuur leuk
*