Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, maar kan me voorstellen als je nu geweest bent dat je een maand later niet nog een keer gaat ??
Maar ik weet niet de precieze reden, misschien dat ze de eventing meer willen promoten in regio Utrecht? SplashIsLief schreef:Ze willen meer met eventing doen in de regio.
Ik ga me zelf afmelden voor de volgende keer, maar dat geeft anderen weer kansen!
Yvie_Juudje schreef:Hopelijk gaan ze ook weer trainingen organiseren vanuit de club!
De vorige keer kon hij niet doorgaan heb ik bergrepen...

(2 dagen en de dag na de geplande datum was het weg
) SplashIsLief schreef:Yvie_Juudje schreef:Hopelijk gaan ze ook weer trainingen organiseren vanuit de club!
De vorige keer kon hij niet doorgaan heb ik bergrepen...
Ik was organisator van die training en die komt er sowieso. Ik heb vanmorgen met Alice afgesproken om de training in mei ergens in te plannen. Dus nog wel even afwachten, maar hij komt er sowieso!
muts_marijke schreef:ik heb het op film Bianc, kan het je 2 feb tijdens de meeting laten zien... alleen stopt mijn film bij 3. Maar dan heb je een idee. Dressuur wordt er niet gereden he
Hihi nee hoor, maar het viel me wel op.
Maar gelukkig heeft iedereen t weer net ietsjes anders haha