Ik doe ook mee in het B-groen met mijn zus. Mijn zus heeft een heeeeeeeeeeeeele grote jonkie en ik ga met mijn SGW paardje.. Mooie oefen rondje voor het SGW seizoen
Iemand die mijn plaats over wil nemen? Ik ga afzeggen en gun het een bokker
Yesorno
Geplaatst: 06-02-13 21:37
Staat het aangegeven wanneer je moet stappen, draven en galopperen? Of bepaal je dat zelf oid? En is het de bedoeling dat je van te voren het cross parcours loopt? Lijkt me nogal een eind..
Er is alleen een verplicht stap stuk, verder zijn de gangen vrij. Dit staat wel aangegeven. Wij hebben de cross niet gelopen de vorige keer. Is prima te doen zonder verkennen. Het staat goed aangegeven en is toch niet zo hoog. Dit jaar zijn we wel van plan te verkennen, 't is ook wel fijn als je een beetje weer wat er komen gaat
_Knofje
Geplaatst: 06-02-13 22:54
wwillemijn schreef:
Iemand die mijn plaats over wil nemen? Ik ga afzeggen en gun het een bokker
graag, alleen start ik als team.. hopelijk doen ze daar niet moeilijk over.. er valt toch vast nog iemand af denk ik op de hele lijst..
wwillemijn
Geplaatst: 07-02-13 07:04
Ok, het is te proberen als je je gegevens per pb doet dan kunnen we de rest via email doen
En zo ja, hoe geef ik me op?! Moet je een startkaart voor hebben (mijn inschrijvingen bij vereniging + aanvraag voor startkaart is nog in behandeling)?
Je moet wel lid zijn van de KNHS, startkaart is niet verplicht. Als je je nu opgeeft kom je op de wachtlijst. Op startlijsten.nl kun je zien hoe je je op moet geven. Succes!
TessJS
Geplaatst: 07-02-13 15:30
Inge_Zorro schreef:
Je moet wel lid zijn van de KNHS, startkaart is niet verplicht. Als je je nu opgeeft kom je op de wachtlijst. Op startlijsten.nl kun je zien hoe je je op moet geven. Succes!
Ik heb me vandaag opgegeven, hoop dat er nog een plekje vrij komt!
MissBay
Geplaatst: 13-02-13 15:13
Ik heb me al een poosje geleden opgegeven voor B-groen (want zowel paard, als ik, zijn heel groen )! Ben heel benieuwd, want is de eerste keer. Wel wat crosslessen gedaan en de boscross in Haarle, dat ging heel leuk!
hoop ik ook. zou vandaag eigenlijk een waterbaktraining hebben, maar heb maar afgezegd omdat ik vrees dat paard en ik anders door het ijs heen moesten springen...