Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MargreetW schreef:Bestellingen:
Margreet: softgel jasje Navy en Fleece Jasje Navy (eentje voor mooi en wat slechter weer).
xSiep: polo korte mouw Navy.
Texelse: polo, maat M, royal blue en fleecevest Fremont, maat M, navy
Muts_Marijke fleece Regatta, navy en polo navy
Eef_bam: navy polo, maat XS
Loetie84: Fleecevest Fremont for her, in het grijs, maat XL, 2x logo + eventueel op deken.
Amber: fleecevest donkergroen
Kris: Fremont for her fleecevest, Dames polo basic, Dames polo lange mouw, Singlet tank top maat
Freggle_Edge: zwarte Polo maat L en een S.
xxitsmexxxx: softshell maat xxl kleur zwart, polo maat xxl kleur zwart
Heleen: polo en fleecevest Regatta. Beide navy en beide maat M
Mirelle Dons: softshell Jack
Marjan1984: Softshell jack dames navy maat m, Dames polo korte mouw royal blue maat s
Apple: Polo, L- navy,
? Ik heb vorig jaar voor het eerst B gestart met Zephyr alleen het einde van het seizoen niet af kunnen maken door gekneusde ribben bij mij
! Het jaar daarvoor heb ik actief bij Rob getraind en oefencrossen gereden en veel bij Nickeltje gegroomd! Voor dit seizoen ben ik Zeph weer op conditie aan het brengen en ga ik weer starten in de B!
_Sim_ schreef:Natuurlijk zephyr, jij hoort er gewoon bij want je crosst actief. Dat je er eventjes uit hebt gelegen geeft niet.
Dan ga ik vanavond maar eens kijken wat ik zou willen en precies lezen wat jullie inmiddels allemaal al besproken hebben over de kleuren mogelijkheden enzo
Hoor ik er straks eindelijk echt bij

Ik ben nog niet helemaal wakker geloof ik.